دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Beware The Slenderman 2016

با افتادن در سایه های اینترنت، یک مرد نابالغ مدرن امروز توجه و ترس از یک نسل جوان را به خود جلب کرده است که نام او را آنلاین می شنود. Slenderman در صفحات تاریک وب زندگی می کند، جایی که جوانان قابل تحسین می توانند در صفحات پیام، کلیپ های یوتیوب و انواع مختلف دیالوگ های دیجیتالی ایجاد و پرورش دهند. اما داستان پری آنلاین، به عنوان دو دختر 12 ساله ای است که به تازگی به اسلندمن ارجاع داده شده است، به طرز وحشتناکی در زندگی واقعی ترسناک می شود، دوست خود را به جنگل می کشاند تا قتل یک قاتل ظاهرا غیر قابل توضیح و بی رحمانه را انجام دهد. از عمق یکی از آثار مبهوت کننده اینترنت به مورد دادگاه است که باید عواقب را در نظر داشته باشید، مراقب Slenderman به ارمغان می آورد سوالات پاسخگویی در یک سن که در آن جوان، رشد روح تنها چند کلیک از ایجاد و مصرف چیزی است که ممکن است آنها را تحت تاثیر قرار می دهد تا جنایات غیر قابل توصیف را مرتکب شوند…

Beware The Slenderman 2016.www.download.ir

Beware The Slenderman 2016 (به سبک Slenderman به صورت تضمین شده) یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2016 است که توسط ایرنه تیلور برادسکی در مورد مردن بلند و باریک مرد انجام می شود. این مستند در ماه مارس 2016 در جنوب جنوب غربی و در 23 ژانویه 2017 در HBO پخش شد.تاکنون کوفق به دریافت جایزه از جشنواره بین المللی Nantucket Film Festival 2016 و همچنین نامزد دریافت جایزه از جشنواره های Critics’ Choice Documentary Awards 2017 و SXSW Film Festival 2016 نیز بوده است.

اطلاعات فیلم مستند Beware The Slenderman 2016 :

کارگردان : Irene Taylor Brodsky

نویسنده : —

ستارگان : Morgan Geyser, Anissa Weier, Angie Geyser

محصول کمپانی : HBO Documentary Films, Vermilion Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Biography | Crime

تاریخ انتشار : 11 March 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 54 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.3/10 —RoTo 83%

Beware The Slenderman 2016

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *