دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Beyond the Tryline 2016

مستند XV فراتر از Tryline شما را به پشت صحنه ورزش راگبی برده و هرکس این بازی را لمس کرده باشد با آن آشنایی دارد . با بررسی های صورت گرفته از جام جهانی راگبی و نگاه ویژه ای که به این ورزش دوست داشتنی شده است به این نتیجه رسیده شده که این ورزش یک ورزش محبوب در میان خانواده ها بوده و باعث شکل دادن شخصیت افراد می شود . از بازیکنان , سرمربی , داور , هواداران گرفته تا پزشک و خانواده هر کدام نقش به سزایی در این ورزش دارند . راز اینکه این ورزش مردم آمریکا را متحد می سازد چیست؟ چه چیزی در این ورزش است که همواره باعث ایجاد اشتیاق می شود؟ Beyond the Tryline بلیط شما به یکی از روزمرگی های مردم آمریکا می باشد جایی که امثال Prince Harry , Jonny Wilkinson , Dan Carter و Eddie Jones که هرکدام شخصیتی مهم به شمار می روند نیز خود را با آن سرگرم کرده اند . یک اتحاد باورنکردنی و با ارزش پشت بزرگترین تیم ورزش در جهان است .

دانلود فیلم مستند Beyond the Tryline 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Beyond the Tryline 2016 توسط Pierre Deschamps کارگردانی شده است . این کارگردان , ویراستار و فیلمبردار سینما وظیفه ی ساخت کارهای مختلفی را برعهده داشته است که می توان از Noma My Perfect Storm و The Tree Fern Mask Carver به عنوان بهترین آنها اشاره کرد . این مستند با بودجه چیزی بالغ بر 350 هزار دلار ساخته شده است و به نام Legacy: Rugby World Cup 2015 نیز شناخته می شود Jonny Wilkinson و Prince Harry Windsor از افرادی هستند که در این مستند حضور دارند .

دانلود فیلم مستند Beyond the Tryline 2016

مشخصات فیلم مستند Beyond the Tryline 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Pierre Deschamps

– نویسنده : Pierre Deschamps

– استودیوی سازنده : RWC Legacy Productions

– محصول کشور : انگلیس

– تاریخ انتشار : 5 دسامبر 2016

– مدت زمان : 91 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Beyond the Tryline 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *