دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Dina 2017

در مورد یک زن غواص معروف و زندگی شخصی اش است. زندگی شخصی که شامل رابطه عشاقانه او با همسرش ، بیماری و مشکلات جسمی و روحی او ،پرسش و پاسخ در مورد شخصیت او از اطرفیان و دوستانش و … . مستندی و که نوعی بیوگرافی از Dina Buno است که این فیلم مستند بیشتر حول محور رابطه عاشقانه و جالب او با همسرش Scott Levin و نکته جالب آن داشتن اوتیسم در حال رشد در وجود هر دوی آن هاست.داستان فیلم مستند در حومه شهر Walmart اتفاق می افتد در شهری ساحلی و زیبا.

Dina.2017.www.download.ir

این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2017 برگزار شد، جایی که جایزه بزرگ جایزه جشنواره ی آمریکا را مستند کرد. این فیلم همچنین جایزه جشنواره بین المللی فیلم پالم بیچ برای بهترین فیلمنامه، جشنواره فیلم ساراسوتا 2017 را برای جایزه صحیح و بشریت، جایزه کارن شرم برای برتری در ویرایش مستند در جایزه جشنواره بوستون 2017 جشنواره فیلم مستقل و جایزه Best ویژگی در جایزه مستندات انجمن مستند بین المللی 2017. همچنین، دن سیکلز جایزه چشم انداز تولید کننده را در جشنواره فیلم Sun Valley در سال 2017 به دست آورد. دیانا بونو و اسکات لویین خود را در فهرست سینمایی چشم 2017 “Unforgettables” گنجانده بودند.

اطلاعات فیلم مستند Dina 2017 :

+ کارگردان : Antonio Santini and Dan Sickles

+ نویسنده : Antonio Santini and Dan Sickles

+ ستارگان :  Dina Buno, Scott Levin

+ محصول کمپانی :  Cinereach, El Peligro, Killer Film

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار : 20/ October /2017

+ ژانر : Documentary

+ زبان : English

+ مدت زمان : 1 ساعت و 43 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.4/10

Dina 2017

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *