دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Dust To Glory 2005

Dust To Glory 2005 : یک فیلم مهیج و زیبا در ژانر مستند است که در سال 2005 و محصول کشور امریکا می باشد . استودیو ی آمریکایی Gotham Group نام شرکت سازنده ی این فیلم مستند است که از کمپانی های قدیمی و به نام و موفق در زمینه ی تولید و عرضه ی فیلم های مستند  است که از دیگر محصولات محبوب این کمپانی می توان از فیلم Creature Comforts America تولید سال 2007 و هم چنین مستند Blackway محصول سال 2015 نام برد . کارگردان و نویسنده این اثر نیز آقای Dana Brown نام دارد که جزو کارگردانان خوش ذوق و صاحب سبک به حساب می آید و از محصولات پر طرفدار این کارگردان می توان از فیلم Step Into Liquid محصول سال 2003 و فیلم On Any Sunday: The Next تولید سال 2014 و البته محصول موفق The Endless Summer 2 که یک فیلم مستند در ژانر درام است نام برد . و اما ژانر “مستند” به علت حقیقت و واقعی بودن داستان و محتوای فیلم ساخته شده ، از جمله پر طرفدار ترین سبک ها در بین محصولات رسانه ای به شمار می رود که تقریبا از سال 1920 کشف و در دست ساخت قرار گرفت و از بهترین و تاثیر گذار ترین ها در این میان می توان به فیلم هایی چون The Fourth Phase و هم جنین فیلم Who Took Johnny محصول سال 2014 و البته فیلم محبوب Kevin Hart: What Now تولید سال 2016 اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Dust To Glory 2005 با کیفیت BluRay 720p

سایر توضیحات : فیلم مستند Dust To Glory 2005 یک فیلم مستند با موضوع اکشن و ماجراجویی ست . هر ساله در مکانی در کشور مکزیک ،مسابقات بد نام و خطرناک و در عین حال بسیار مهیجی به نام مسابقات باجا 1000 برگزار می شود که مربوط به مسابقات آفرود در هر کلاسی از اتومبیل ها و موتور سیکلت های ارتقا یافته است و همه با هم مشغول به مبارزه برای پیروزی در این چالش سخت به مدت 25 ساعت متوالی می شوند و لازم به ذکر است که این فیلم به صورت سه بعدی نیز ساخته شده است . از جمله کسانی که در این مستند به ایفای نقش اصلی پرداخته اند می توان از  Chad McQueen, Mario Andretti, Sal Fish نام برد . فیلم مستند Dust To Glory 2005 از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به فیلم برداری و صحنه های اکشن زیبا و مجذوب کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این محصول اشاره کرد و نام برد . در مجموع ، با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، می توان گفت که مستند Dust To Glory 2005 از نمره ی بسیار خوبی در بیشتر سایت های معتبر فیلم و سریال از آن خود کرده است . پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم مستند را از دست ندهید .

دانلود فیلم مستند Dust To Glory 2005 با کیفیت BluRay 720p

– مشخصات فیلم مستند Dust To Glory 2005 :

– ژانر : مستند – اکشن

– کارگردان : Dana Brown

– استودیوی سازنده : Gotham Group

– محصول کشور : امریکا

– تاریخ انتشار : 2005

– مدت زمان :  1 ساعت و 37 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  BluRay 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید .

Dust To Glory 2005