دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Silicon Cowboys 2016

Silicon Cowboys 2016 نام مستندی جدید محصول استودیوی Zipper Bros Films می باشد . در سال 1982 توسط سه دوست اولین کامپیوتر قابل حمل راه اندازی می شود . کامپک کامپیوتر مجموعه ای را برای ساخت کامپیوتر قابل حمل تشکیل می شود تا با قدرتمندترین شرکت تکنولوژی آن زمان یعنی شرکت IBM رقابت کنند . بسیاری از افراد سعی کردند تا با شکست کد برناه ریزی آنها رهبری این تکنولوژی را به دست بگیرند حتی شرکت IBM با صرف هزینه های زیاد و استفاده از وکلای کار بلد نیز نتواست نتیجه ی خاصی را کسب کند . این ماجراجویی که این سه دوست برای اولین بار ایده ی آن را یک غذاخوری ساده در تگزاس بررسی کردند یک ماجراجویی بسیار پیچیده می باشد که می توان صنعت رایانه را در آینده و زندگی شخصی افراد به طور کل متحول کند .

دانلود فیلم مستند Silicon Cowboys 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Silicon Cowboys 2016 توسط Jason Cohen کارگردانی شده است . Cohen با همکاری Steven Leckart وظیفه ی نویسندگی ان را نیز برعهده داشتند . Cohen که یک کارگردان جوان به شمار می رود تا به حال تنها در سه کار که همگی جز کارهای مستند بودند در کسوت کارگردانی ظاهر شده است که می توان از Four Women , One World و Facing Fear به عنوان دو کار قبلی او اشاره کرد . این فیلم مستند که در تاریخ 16 سپتامبر 2016 به نمایش درآمد بودجه ای بالغ بر تنها 5 هزار دلار را صرف آن کردند .

دانلود فیلم مستند Silicon Cowboys 2016

مشخصات فیلم مستند Silicon Cowboys 2016 :

– ژانر : مستند –

– کارگردان : Jason Cohen

– نویسنده : Jason Cohen , Steven Leckart

– استودیوی سازنده : Zipper Bros Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 16 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 77 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Silicon Cowboys 2016