دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند The 24 Hour War 2016

فورد در مقابل رقابت های فراری در لمن، یکی از مشهورترین جنگ های تاریخ مسابقه است.  در این سال 1963 آغاز شد، زمانی که هنری فورد II سعی کرد فراری را برای نجات بیمار شرکت فورد موتور، که توسط GM و Corvette در مسیر و نمایندگی مجددا فرو ریخت، نابود کند. فراری موفقترین تیم مسابقات جهان در آن زمان بود. پس از چند ماه مذاکره شدید، انزو فراری گفت: “هیچ – اجازه نداد اجازه دهد فورد بتواند با آنچه که او بیشتر دوست داشت، تداخل داشته باشد: مسابقه. هنری فورد دوم خشمگین بود و قول داد که یک racecar ساخته شود که Ferrari را از بین ببرد. فورد مهندس مسابقه ای انقلابی به نام GT40. نبرد در معروف ترین مسابقه در جهان، 24 ساعته لومن، جایی که فراری برای دهه های مختلف حکومت می کرد، خواهد بود. در دهه 1960، تنها دو تیم توانستند سلسله های لمن، فورد و فراری را به دست بیاورند که برای نسل ها ادامه خواهد یافت.

The 24 Hour War 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی آمریکا ، به کارگردانی Nate Adams و  Adam Carolla و ساخت کمپانی (Chassy Media (II . در این مستند ورزشکاران محبوب سال های دور اتومبیل رانی حضور دارند از خاطرات آنها به خوبی استفاده شده است.رانندگان محبوبی همچون Charlie Agapiou و  Mario Andretti و  A.J. Baime .

اطلاعات فیلم مستند The 24 Hour War 2016 :

کارگردان : Nate Adams, Adam Carolla

نویسنده : —

ستارگان : Charlie Agapiou, Mario Andretti, A.J. Baime 

محصول کمپانی : (Chassy Media (II

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | History

تاریخ انتشار : 2016

مدت زمان : 1 ساعت و 39 دقیقیه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10

The 24 Hour War 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *