دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Top Spin 2014

Top Spin 2014 در سال 2014 توسط کمپانی Mina T. Son ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Mina T. Son بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Making Noise in Silence و The Final Chapter را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : داستان این فیلم مستند در رابطه با گروهی از نوجوانان می باشد که علاقه زیادی به ورزش تنیس روی میز دازند و سخت در تلاش هستند تا خود را برای سمابقات سخت و طاقت فرسای المپیک 2012 آماده کنند . در این فیلم مستند کارگردان و تیم تولید با مصاحبه های فراوانی که با این افراد داشته اند اطلاعات بسیار دقیقی در رابطه با سختی ها و مشکلاتی که این افراد در این راه طی می کنند به شما می دهند به طوری که پس از مشاهده این فیلم مستند شما اطلاعات دقیقی در رابطه با سختی هایی که قهرمانان المپیک در راه خود دارند کسب خواهید کرد .

دانلود فیلم مستند Top Spin 2014

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Studio Babelsberg

– تاریخ انتشار : 2012

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRIP

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *