دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Williams 2017

ویلیامز (Williams) داستان جالب خانواده Formula One را به تصویر می کشد، یک گزارش هیجان انگیز از اینکه چگونه یک مرد، یک امپراتوری مسابقه ای ایجاد کرد و یک تصویر پر جنب و جوش و خیره کننده از وقایع یک فاجعه است. سر فرانک ویلیامز (Sir Frank Williams) شروع به زندگی با چیزی غیر از یک وسواس منفرد برای سرعت، یکی از قوی ترین تیم های فرمول یک در جهان را ساخت که در طول 40 سال گذشته نه مسابقات سازنده را به دست آورد. اما در سال 1986 در اوایل این موفقیت، یک تصادف نزدیک به مرگ برای فرانک در تلاش برای زنده ماندن و آینده تیم را دچار خطر کند. ویلیامز، یک مستند نام تجاری جدید از مورگان متیوز، مدیر مامور بفتا، می گوید داستان افزایش فرانک به شهرت و نحوه برخورد خانواده اش با او برای زنده ماندن و تیم پس از سقوط که فرانک به صندلی چرخدار را برای بقیه زندگی با استفاده از فیلم های قهرمانانه تنیده، مصاحبه هایی با ستارگان بسیار دوست داشتنی فرمول یک (از جمله سر جکی استوارت، نایجل مانزل، آلن جونز و سر پاتریک سر) و سخنرانی هایی که قبلا دیده اید از آنچه که واقعا در پشت درهای بسته بود، نمایشی صادقانه، معتبر و فوق العاده آشکار از یکی از خانواده های فوق العاده ای در ورزش اتومبیل رانی.

Williams.2017.www.download.ir

ویلیامز یک فیلم مستند در سال 2017 است که به داستان فوق العاده ای از تیم فرمول 1 ویلیامز، از زمان آغاز تا امروز، می گوید. این فیلم توسط BBC Films، Minnow Films و چشم مصنوعی Curzon تولید شده است و از 4 آگوست 2017 در سینماهای سراسر انگلستان و ایرلند توسط چشم مصنوعی Curzon توزیع شده است.این مستند بر اساس مورگان متیوز کارگردانی شده است که بر زندگی، حرفه و خانواده سر فرانک ویلیامز، بنیانگذار افسانه ای تیم ویلیامز تمرکز دارد.

اطلاعات فیلم مستند Williams 2017 :

+ کارگردان : Morgan Matthews

+ ستارگان : Emily Bevan, Pamela Cockerill, Jenny Funnell

+ محصول کمپانی :  Artificial Eye Film Company, BBC Films, Minnow Films

+ ساخت کشور : UK

+ ژانر : Documentary | Biography | Sport

+ تاریخ انتشار : 4/ August /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت 49 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.7/10

Williams 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *