دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم Knight of Cups 2015

Knight of Cups 2015 در سال 2015 توسط کمپانی Dogwood Films ساخته شده است . کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده Terrence Malick بوده است که یکی از کارگردانان موفق و بزرگ حال حاظر سینمای جهان می باشد و خالق آثاری چون The Tree of Life ، The Thin Red Line بوده است و برای ساخت و نویسندگی این آثار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین در سال 2012 برای ساخت فیلم تحسین شده درخت زندگی موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردان نمایشگاه کن شده است .

خلاصه داستان : در این فیلم مالک با یک دیدگاه خاص به زندگی تعدادی از افراد پرداخته است . در سایت IMDB در رابطه با داستان این فیلم ایتطور نوشته است : در روزگار قدیم یک شاهزاده در کشور پهناور مصر زندگی می کرده است ، روزی پدر این شاهراده او را به قصد پیدا کردن یک گنجینه خاص به سفری دور دست می فرستد در جریان این سفر شاهزاده وارد  یک شهر زیبا می شود و در آنجا از یک جام طلایی آب می نوشد پس از این اتفاق شاهزاده به خواب عمیقی می رود .

دانلود فیلم Knight of Cups 2015

مشخصات دیگر : – ژانر : اکشن – درام – کارگردان : Terrence Malick – شرکت سازنده : Dogwood Films – بازیگران : Christian Bale – Cate Blanchett – Natalie Portman – محصول کشور : ایالات متحده – تاریخ انتشار : 2015 – مدت زمان : 118 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720WEBDL – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس فارسی : ندارد – پیوند : IMDB
  • 6 replies
      • hamid.kh says:

        سلام
        دوست عزیز به این علت که علاوه بر بالا بودن کیفیت فیلم ها دارای کاور رنگی همراه با قاب بسته بندی است و مثل بازار توی پلاستیک به شما تحویل داده نمی شود.
        ما را در تلگرام دنبال کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *