دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه آموزشی زبان انگلیسی English Way 24 Volume Complete

اگر ما بخواهیم زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیریم باید چندین ترم به کلاس هایی برویم ک هم هزینه زیادی در بر دارد و هم وقت زیادی را که برای ما ارزشمند است را تلف میکند . بدون شک آموزش های این مجموعه در هیچ ویدیو و یا کتابی یافت نخواهد شد زیرا علاوه بر داشتن کاربرد آموزشی فوق العاده می توان از بهینه سازی زمان از دیگر نقاط این مجموعه استفاده کرد . در برخی کشورها انگلیسی زبان اصلی مردمانشان نیست ولی زبان کارهای اداری و مدارک رسمی آن‌ها است. همچنین کشورهایی وجود دارند که انگلیسی در بخش‌هایی از خاک آن‌ ها زبان اداری دوم به عنوان مکمل کاربرد دارد . انگلیسی زبان رسمی ایالات متحده نیست و دولت فدرال آمریکا هیچ زبان رسمی را معرفی نکرده‌است ولی ۳۰ ایالت از ۵۰ ایالت آن انگلیسی را به عنوان زبان رسمی پذیرفته‌اند . انگلیسی سومین زبان دنیا از نظر تعداد سخنوران است. اما اگر تعداد کسانی که زبان مادری آنها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می‌گویند را با هم بشماریم، آنگاه می‌توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است.

انگلیسی زبان مادری نزدیک به ۳۷۵ میلیون نفر در دنیا می باشد . این مجموعه شما را به شیوه ای لذت بخش و کاربردی زبان انگلیسی را آموزش می دهد . این مجموعه شامل 244 دی وی دی آموزش زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته می باشد . هر قسمت از این مجموعه دارای دو ویدئو است که برای یکی از آن ها یک سریال کمدی جذاب و دیدنی طراحی شده و یکی از موضوعات در قالب داستانی هیجان انگیز به کاربر آموزش داده می شود و در ویدیو دیگر به آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان پرداخته می شود تا با استفاده از ویدیو های آموزشی لذت بخش به صورت همزمان مکالمه و گرامر را فرا گیرید. مجموعه آموزشی English Way 24 Volume Complete توسط بهترین و مجرب ترین مدرسین طراحی شده و همکنون کمپانی Abril این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی English Way 24 Volume Complete :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Abril

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 384×704

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

ویژگی های فیلم آموزشی English Way 24 Volume Complete :

– آموزش تعاملی زبان انگلیسی

– مناسب برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته

– آموزش مکالمه انگلیسی با فیلم زبان اصلی

– آموزش گرامر انگلیسی توسط استاد انگلیسی زبان

– دارای فایل های صوتی MP3

– متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ در قالب یک فایل PDF برای هر درس

– و غیره

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

English Way 24 Volume Complete

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *