دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Homicide Hunter: Lt Joe Kenda

جو کاندا 23 سال در اداره پلیس کلرادو اسپرینگز گذراند، جایی که او یک عمر خاطرات از قاتلان را گرفت و به حل و فصل نزدیک به 400 تحقیق در مورد قتل رسید. خاطرات زنده در این سری ساعتهای طولانی به زندگی بازمی گردند، زیرا Kenda بازنگری “کتاب های قتل” را برای بینندگان – پوشه ها که در آن هر جزئیات مورد قتل او برگزار می شود – برای بازبینی موارد بسیار ناراحت کننده هنوز هم او را تحقیر امروز. همانطور که او جزئیات روند روند رسیدگی به جنایات را توضیح می دهد، کندرا نیز در سفر شخصی خود قرار می گیرد و با کابوس های طولانی سرکوب می شود. همانطور که می گوید “من نمی خواهم این داستان ها را بگویم. من نیاز دارم.این یک نمایش است که نشان می دهد فرایند منطقی است که یک کارآگاه خوب از آغاز یک مورد تا پایان استفاده می کند.این سری از نمایشنامه کارلوس کراشورد، کلرادو، کارآگاه جاسوسی پلیس، بازنشسته است. کدا در سال 1973 به این بخش پیوست و در سال 1977 به کارآگاه تبدیل شد و به بخش انبار متصل شد. با این حال، پس از حل کارآگاهان سوءاستفاده دوقلو معتقد بود که حل نشده بود، او به بخش قتل رسید. این پرونده در فصل چهار پایان “اولین مورد من” ارائه شد.کدا می گوید که وی 387 مورد را تصویب کرده است (از منابع دیگر وی 356 مورد از 387 مورد را حل کرده است.در زمان بازنشستگی او در سال 1996، او فرمانده بخش جرایم مهم اداره بود.

Homicide Hunter Lt Joe Kenda.www.download.ir

شکارچی قاتل (همچنین به عنوان شکارچی قاتل: Lt. Joe Kenda شناخته می شود) یک سریال تلویزیونی مستند تلویزیونی آمریکایی است که در شبکه تلویزیونی Investigation Discovery (ID) پخش می شود.در روز سه شنبه، 12 نوامبر 2013، Investigation Discovery بهترین شب برای شکارچیان (Homicide Hunter) بود که 1.3 میلیون تماشاگر را به عهده داشت و رتبه 8 را در برنامه های یسریالی گرفت.در روز سه شنبه، 2015 اوت 18، Investigation Discovery سابقه شبکه را با فصل 5 سریال پخش کرد، 3.8 میلیون بیننده را به نمایش گذاشت و این برنامه را در برنامه زمانبندی پنج برنامه برتر خود در نظر گرفت.از سال 2015، Hunter Hunter در 183 کشور پخش می شود.

اطلاعات مستند سریالی Homicide Hunter: Lt Joe Kenda :

کارگردان : Joseph P. Kenda

نویسنده : —

ستارگان :  Josh Casaubon, Joe Kenda, Carl Marino 

محصول کمپانی : Jupiter Entertainment, Upper Ground Enterprises

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Crime

تاریخ انتشار : 2011

+ تعداد فصل و قسمت : 7 فصل و 104 قسمت

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.9/10

Homicide Hunter: Lt Joe Kenda

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *