دانلود مستند سریالی PBS How We Got to Now

مستند سریالی PBS How We Got to Now ، چگونه به این درجه از پیشرفت رسیده ایم مستند سریالی 6 قسمتی زیبا و دیدنی می باشد که توسط شبکه PBS تهیه و نتشر گردیده است . در این مستند سریالی شما با مهندسی سازه هایی آشنا می شوید که در زمان قبل از عصر تکنولوژی توسط انسانهایی ناشناخته طراحی و ساخته شده است . Steven Johnson ، راوی مستند سریالی PBS How We Got to Now ، به همراه تیم خود و کمک گرفتن از متخصصین شما را با چگونگی مهندسی این سازه ها ، عواقب و مزیت های آنها ، آشنا می سازد و نشان میدهد که چگونه بدون وجود تکنولوژی های امروزه ساخته شده اند . اسن مجموعه شامل قسمت های Clean ، Time ، Glass ، Light ، Cold و Sound می باشد که در هر قسمت به بررسی یکی از این آثار خواهند پرداخت .

توضیحاتی درباره ی هر قسمت :

قسمت اول Clean :
در 150 سال گذشته بیشترین کشته ها بعد از آمار جنگ به مصرف آب کثیف و آلوده بر میگردد که در این قسمت استیون و تیم همراه وی به بررسی چگونگی ساخت اولین سیستم فاضلاب خواهند پرداخت و اینکه این سیستم چه تاثیری در این رود تا کنون گذاشته است .

قسمت دوم Time :
به بررسی چگونگی کنترل زمان در کنترل تجهیزات هوایی ، دریایی و زمینی خواهند پرداخت و نشان میدهند که ایده چگونه و توسط چه کسی به ذهن بشر رسید .

قسمت سوم Glass :
شیشه و آینه که قدمتی چندصد ساله دارند در علم امروز کارایی بسیاری دارند . استیون در تلاش است تا کاربرد های آنها و سازنده ی اولیه آن را به شما بشناساند .

قسمت چهارم Light :
این قسمت به بررسی چگونگی ورود بشر از تاریکی به نور می باشد با اختراع لامپ توسط ادیسون ، کشف تصادفی نور نئون توسط دانشمند فرانسوی که منجر به یک انقلاب عظیم در صنعت تبلیغات شد و موارد بسیار دیگر در این زمینه خواهند پرداخت .

قسمت پنجم Cold :
انسان در طی 200 سال اخیر آخوخته که چگونه از یخ و سرما در مواردی همچون نگهداری مواد غذایی استفاده نماید . حال شما با بزرگترین افرادی که در این صنعت مشغول هستند واینکه چه کسی برای اولین بار از این روش ها استفاده نموده آشنا خواهید شد .

قسمت ششم Sound :
استیون در این قسمت به شما اولینعلاقه انسان به ضبط صدا را که در 3000 یال قبل بوده نشان خواهد داد واینکه چگونه رادیو اختراع شده ، وی همچنین در مورد امواج صوتی برای شما صحبت خواهد نمود .

تصاویری از دانلود مستند سریالی PBS How We Got to Now

PBS.How.We.Got.to.Now.www.Download.ir.jpg

مشخصات دیگر مستند سریالی :

– ژانر : مستند سریالی

– شرکت سازنده : Nutopia – PBS

– ارائه شده توسط : Steven Johnson

– محصول کشور : انگلستان

– زبان فیلم : انگلیسی

– مدت زمان هرقسمت : 60 دقیقه

– تعداد فصل : 1

– تعداد قسمت : 6

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : بزودی

 

دانلود مستند سریالی PBS How We Got to Now با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 3 replies
    1. عادل says:

      مستند بسیار زیبایی است. لطفا در صورت امکان مستند های دیگر PBS را نیز در اختیار کاربران قرار دهید. با تشکر از زحمات شما

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *