دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار اندروید با سلام نسخه v0.6.4

با سلام نام اپلیکیشنی کاربردی که محبوب میان کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باسد که عزیزان می توانن آن را به صورت فایل apk و کاملا رایگان از سایت ما download.ir دانلود کرده و از آم استفاده کنند . این نرم افزار یک برنامه خرید محصولات ساخته شده توسط بازاریان ایران ، روستایی ها ، محلی ها و .. می باسد که از خصوصیات این برنامه محلی بودن محصولات آن می باسد که با قیمتی خوب و همینطور برخی از آنها با تخفیف هایی خوب در این نرم افزار برای خرید عموم عرضه شده است . این برنامه دارای بیش از 22 هزار محصول و 2 هزار غرفه یا دسته بندی مختلف می باشد که دارای تنوع و خلاقیت بسیاری در این محصولات هست . شما برای دیدن و خرید از این محصولات در این اپلیکیشن باید به اینترنت متصل باشید و تمام آنها به صورت آنلاین می باشد . موارد خرید این اپلیکیشن مواردی مانند : رب گوجه های خانگی ، ماست ، آب های معدنی ، لوازم آرایش با ساخت مواد طبیعی و محلی آن ، صنایع دستی ، فرش های دست باف ، گیوه ، گلیم ، روغن های گیاهی و حیوانی مختلف برای جهت درمانی و خوراکی آن و بسیاری موارد دیگر از این قبیل می باشد . اگر شما هم از طرفداران خریداری موارد مورد نیاز خود به صورت ساخت طبیعی و محلی آن هستید حتما از این نرم افزار دیدن کنید و همینطور از سازنده های این محصولات در تمامی مکان های ایران حمایت کنید .

برخی قابلیت های اپلیکیشن با سلام :

-قابلیت خرید محصولات طبیعی و محلی به صورت آنلاین .
-دارای تخفیف های خوب در بعضی محصولات .
-دارای مواردی مانند رب گوجه های خانگی ، ماست ، آب های معدنی ، لوازم آرایش با ساخت مواد طبیعی و محلی آن ، صنایع دستی ، فرش های دست باف ، گیوه ، گلیم ، روغن های گیاهی و حیوانی مختلف و بسیاری موارد دیگر .
-دارای بیش از 22 هزار محصول .
-دارای 2 هزار دسته بندی مختلف در برنامه .
-دارای محصولات ارگانیک .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *