دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه Musixmatch and Lyrics v7.9.5 برای اندروید و iOS

Musixmatch

 نام نرم افزاری می باشد که در ابتدا با هدف نمایش متن آهنگ های مختلف طراحی شد و از این رو روز به روز به تعداد آهنگ هایی که متن آنها در این نرم افزار موجود بود افزوده شد و شما به راحتی می توانید آهنگ مورد نظر خود را از پایگاه داده بسیار عظیم این نرم افزار پیدا کنید. این متون در صفحه اصلی و قسمت های مختلف گوشی شما قابل نمایش هستند و شما می توانید همزمان با آهنگ بخوانید. علاوه بر این نرم افزار Musixmatch از موزیک پلیر های بسیار زیادی نظیر Spotify, Youtube, Pandora, Apple Music, SoundCloud, Google Play Music پشتیبانی می کند و همچنین یک موزیک پلیر بسیار قدرتمند نیز به صورت پیش فرض داراست. این موزیک پلیر از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که مانع از این می شود که شما به نرم افزار های مشابه نیازی پیدا کنید. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار بدون شک قابلیت Lyrics quote است که به شما امکان می دهد تا از متن آهنگ مورد نظر خود همراه با کاور آهنگ اصلی یا حتی عکس خود شما یک اسکرین شات تهیه کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Musixmatch بدون شک یکی از بهترین نرم افزار های پخش موزیک و بزرگ ترین پایگاه داده متن آهنگ است که به تازگی علاوه بر نسخه اندروید و iOS، نسخه ویندوز استور آن نیز منتشر شده که به شما این امکان را می دهد تا از کیفیت این نرم افزار در پلتفرم های مختلف استفاه کنید. ظاهر و کارکرد نرم افزار Musixmatch بسیار ساده و کاربر پسند است و همین نکته باعث می شود تا روز به روز به تعداد هواداران این نرم افزار افزوده شود.


ویژگی های اصلی نرم افزار Musixmatch Music & Lyrics:


 – قابلیت پخش و نمایش متن آهنگ ها از نرم افزارهایی نظیر Spotify, Youtube, Pandora, Apple Music, SoundCloud, Google Play Music


 – قابلیت نمایش متن شناور در تمام محیط های گوشی


 – قابلیت نمایش متن آهنگ های در حال پخش در محیط با یک کلیک


 – قابلیت جستجوی آهنگ مورد علاقه شما توسط متن آهنگ


 – موزیک پلیر بسیار عالی همراه با امکانات بسیار زیاد


 – قابلیت کنترل نرم افزار از طریق صفحه قفل گوشی


 – قابلیت استفاده از اکولایزرهای بسیار عالی برای تمامی آهنگ ها


 – قابلیت اشتراک گذاری متن آهنگ ها همراه با آهنگ مورد نظر


 – قابلیت استفاده از ساعت های هوشمند همراه با نمایش اعلان ها

تغیرات نسخه v7.9.5 :

Hey Music Lovers! This release brings a lot of bug fixes and general improvements
Enjoy your week
The Musixmatch team


نام: Musixmatch Music & Lyrics
حجم فایل: 20 مگابایت
شرکت سازنده: Musixmatch
ورژن: v7.9.5
آپدیت: 19 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
پیش نیاز: اندروید 4.2 به بالا - iOS 9.3 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/19 نسخه v7.9.5 اضافه شد.