دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مبدل فیلم در مک Any Video Converter Pro

آیا می خواهید فیلم های خود را به فرمت های دیگر تبدیل کنید ؟ آیا فیلم شما دارای فرمتی است که در همه ی دیوایس ها و دستگاه ها نمی توانید مشاهده نمایید ؟ آیا می خواهید یک لیست کامل از فرمت های رایج و محبوب را در اختیار داشته باشید تا بتوانید فرمت دلخواه را برای تبدیل انتخاب نمایید ؟ ما به شما نرم افزار Any Video Converter Pro را پیشنهاد که به تازگی نسخه ی مک منتشر شده است ، نرم افزار Any Video Converter Pro MacOSX یک مبدل حرفه ای که قابلیت تبدیل تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی را دارا میباشد . این نرم افزار از فرمت های رایج , MKV , WMV , AVI , MP4 , FLV , 3GP پشتیبانی می کند و امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را برای کاربران فراهم می سازد . سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از ویژگی های خوب نرم افزار Any Video Converter Pro می باشد . تبدیل دی وی دی ، سی دی و فیلم ها به فرمت های مختلف در این نرم افزار امکان می پذیرد . این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدیویی مانند AVI, FLV, MPG, MP4, M4V(ohne DRM), M2V, SWF, 3GP, 3G2, 3GPP, MOV, TS, TP, TRP, M2TS, MTS, MKV, DV, WMV, MOD, TOD, ASF, DAT, F4V, VOB, RM, RMVB, DivX, XviD, MXF, H.261, H.263, H.264, NUT, NC, NSV و … پشتیبانی می کند .  نرم افزار Any Video Converter Pro دارای پلیر قدرمتند برای پخش فایل های ویدیویی میباشد که می توانید قبل یا بعد از تبدیل آن ها را مشاهده نمایید . این برنامه به بهره برداری کامل از CPU های چند هسته ای برای افزایش سرعت تبدیل کمک می کند .

ویژگی های نرم افزار Any Video Converter Pro :

– دارای سرعتی بالا در هنگام تبدیل کردن

پشتیبانی از تکنولوژی شتاب NVIDIA CUDA و Open CL

دانلود فیلم ها و موسیقی آنلاین از سایت های آنلاین

سفارشی کردن فایل های ویدئویی

– پشتیبانی از فرمت های ویدیویی محبوب مانند AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, WMA, MP3 و بسیاری دیگر

رایت فیلم مورد نظر به دیسک های دی وی دی با دی وی دی منوها فراوان

پشتیبانی از انیمیشن های GIF به فرمت های خروجی

– قابلیت استخراج صدا از فیلم

گرفتن ویدئو HTML5 با استفاده از کدهای و اضافه کردن “Faststart MP4” برای فعال کردن جریان MP4

تبدیل دی وی دی، سی دی ها و فیلم ها به فرمت های مختلف مانند AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, WMA, MP3 and etc. for iDevices like iPhone (iPhone 6 / 5S), iPad iPad Air, iPad mini 2)

مشخصات نرم افزار Any Video Converter Pro MacOSX :

نام نرم افزار : Any Video Converter Pro MacOSX

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : any-video-converter

نوع نرم افزار : مالتی مدیا

نوع فایل : dmg

Any Video Converter Pro MacOSX

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *