دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Perfectly Clear Complete v3.12.2.2045

Perfectly Clear Complete

نام یک پلاگین با قابلیت های بسیار و توانمندی های فراوان برای ویرایش و زیبا سازی تصاویر و روتوش عکس ها در فتوشاپ می باشد که ارائه شده است. با استفاده از این پلاگین می توانید تنها با یک کلیک کارهای شناسایی ایرادهای تصویر را به نرم افزار واگذار کنید تا یک خروجی مطلوب و با کیفیت و رضایت بخش دریافت کنید. این پلاگین به راحتی انواع مشکلات تصویر از قبیل تنظیم نبودن نور یا روشنایی بیش از حد، تاریک بودن یا کدر بودن تصویر، وضوح رنگ ها، شفافیت تصویر را شناسایی می کند و آنها را به بهترین حالت تغییر می دهد تا یک تصویر با کیفیت و زیبا دریافت کنید. البته همه تنظیمات را کاربر می تواند به صورت دستی انجام دهد تا به سلیقه خود پارامترهای مورد نظر این پلاگین را تغییر دهد. سازنده این پلاگین ادعا دارد که این ابزار حاصل 15 سال تجربه در زمینه ویرایش تصاویر می باشد!

با استفاده از نرم افزار Perfectly Clear Complete قادرید به آسانی تصاویر چهره و پرتره را ویرایش کنید. با استفاده از این پلاگین می توانید قرمزی چشم را رفع کنید. اما فرق این پلاگین در این است که می توانید درشت کردن چشمها، افزایش سفیدی، حذف رگه‌های خونی، مشکی کردن مردمک چشم و بسیاری از کارهای دیگر که به راحتی در فتوشاپ امکان‌پذیر نیست و یا نیاز به تخصص بیشتری می باشد با پلاگین Perfectly Clear Complete ساده و راحت شده به طوری که افراد مبتدی هم قادرند همه این کارها را انجام دهند. این پلاگین در زمینه روتوش هم بسیار قدرتمند است. به طوری که می توانید برای صاف کردن پوست صورت و حذف چین‌وچروک‌ها، مشکی کردن رنگ مو و ابرو، قرمز کردن گونه‌ها، بافت دهی به صورت، حذف کک و مک و خالهای چهره، تغییر اندازه بینی، لب‌ها و سایر اجزای چهره و… را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید.

  • Features of Athentech Perfectly Clear Complete 3
  • Up to 20 auto corrections with one click
  • Batch process 1000s of images in minutes
  • Stay within your workflow
  • Unlock the details in every image
  • Tap into professionally created presets
  • Save countless hours of manual editing
  • Fine tune details with precise controls
نام: Perfectly Clear Complete
حجم فایل: 105 مگابایت
شرکت سازنده: Athentech
تاریخ انتشار: 2021
ورژن: v3.12.2.2045
نسخه: x64
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/05/02 نسخه Perfectly Clear Complete v3.12.2.2045 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *