دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Atomic Email Hunter v14.4.0.371 – Win

علاقه مندان به استخراج ایمیل از وب سایت به خوبی نرم افزار Atomic Email Hunter را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های استخراج ایمیل از وب سایت است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های استخراج ایمیل از وب سایت افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون Mass Mail سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه استخراج ایمیل از وب سایت دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای استخراج ایمیل از وب سایت هستید نرم افزار Atomic Email Hunter یکی دیگر از محصولات Mass Mail  است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه استخراج ایمیل از وب سایت بر آورده سازید. نرم افزار Atomic Email Hunter با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه استخراج ایمیل از وب سایت همراهی خواهد کرد. نرم افزار Atomic Email Hunter تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای استخراج ایمیل از وب سایت برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه استخراج ایمیل از وب سایت و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Atomic Email Hunter cover

ویژگی های نرم افزار Atomic Email Hunter :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی استخراج ایمیل از وب سایت

– کاربردی در امر استخراج ایمیل از وب سایت

-انجام استخراج ایمیل از وب سایت با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

مشخصات نرم افزار Atomic Email Hunter  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Mass Mail

نوع نرم افزار :  ابزار استخراج ایمیل از وب سایت

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Atomic Email Hunter

  • 1 replies
    1. علیرضا says:

      با سلام ، نرم افزار به خوبی کار می کند اما از 50 ایمیل بالاتر را ناقص ثبت می کند و همچنین اجازه ی ذخیره ی ایمیل ها را نمی دهد

      لطفا راهنمایی فرمایید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *