دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate 2023 R0 (x64) نسخه ویندوز

Autodesk Netfabb

ابزارهای طراحی قدرتمند و افزایشی را با هم در یک محیط نرم افزاری به ارمغان می آورد و طراحان و مهندسان محصول را به تمامی ابزارهایی که برای بهینه سازی، تایید و موفقیت مدل های تولیدی با استفاده از فرآیندهای تولید اضافه می کنند، ارائه می دهد. واردات طیف گسترده ای از فایل های CAD و تبدیل آنها به STL تمیز و دیگر فرمت فایل های تولید افزودنی در Netfabb، حذف خطاهای تبدیل مشترک و خطاهای انسانی. مشکلات صحیح و تعمیر صدها قطعات به طور کامل به طور خودکار با استفاده از تعمیر دسته ای قدرتمند برای بستن سوراخ، از بین بردن تقاطع خود، بسته بندی و نقص های دیگر. ابزار تعمیر دستی و اسکریپت های تعمیر قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد تا خطاها را برطرف کنید، مش های مشبک را ویرایش کرده و مقادیر اصلاح شده را با فایل های اصلی مقایسه کنید. طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. Autodesk Netfabb Ultimate یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی همراهی خواهد کرد. نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. 

  • ویژگی های نرم افزار Autodesk Netfabb Ultimate

– سادگی کار با نرم افزار

– طراحی و ساخت نقشه‌های سه بعدی

– آماده سازی داده‌های CAD برای چاپ سه بعدی

– بهینه سازی و افزایش سرعت طراحی

– پشتیبانی از روش‌های مختلف چاپ انند SLM و SLA و DLP و FDM و غیره

– پشتیبانی از Full Volume Support و Polyline (Wall) Support

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی

– نرم افزار کاربردی طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی

-انجام طراحی و ساخت نقشه‌های پرینتر سه بعدی با در کمترین زمان

 

  • Features of Autodesk Netfabb Ultimate 2021
  • Edit and prepare models for manufacturing by adjusting wall thicknesses, smoothing rough areas, and more.
  • Use lattice and surface optimization to create lightweight parts with performance characteristics suited to your specific application.
  • Predict how metal additive manufactured parts will deform to help reduce build failures.
  • Use 2D and 3D packing algorithms to optimally place parts within the build volume.
  • Convert organic, free-form mesh files to boundary representation models making them available in CAD in STEP, SAT or IGES format.
  • Get access to cloud-based metal powder bed fusion process simulation with Netfabb premium and ultimate for fast and accurate results.
  • Integrated workspaces for over 100 machines for every AM process including EOS, SLM, HP, Farsoon, Formlabs and more.
  • Plan and model the near net shape for metal additive manufacturing processes using PowerShape technology.
  • Minimize build failures with cloud simulation and optimize designs using latticing tools, build supports and automatic part packing.
نام: Autodesk Netfabb Ultimate
حجم فایل: 2.96 گیگابایت
شرکت سازنده: Autodesk
تاریخ انتشار: 2021
ورژن: v2023 R0
نسخه: x64
آپدیت: 13 تیر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/04/13 نسخه Autodesk Netfabb Ultimate 2023 R0 (x64) اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *