دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AutoHideDesktopIcons v3.49 – Win

AutoHideDesktopIcons یقیناً استفاده کنندگان از رایانه به ویژه لپتاپ ها با این نیاز مواجه شده اند که بخواهند یک دسکتاپ تمیز و بدون هیچ آیکونی داشته باشند تا بعد از مدتی کوتاه دوباره به حالت اولیه برگردانند. به طور مثال قصد دارید در یک سمینار ویا کنفراس مطلبی را به وسیله لپتاپ خود ارائه کنید و نیاز دارید تا در بخش های مختلف ویندوز در حین ارائه جابجا شوید. اما نمی خواهید محتویات دسکتاپ خود را به نمایش بگذارید. حال این گونه مشکل ها به وسیله نرم افزار AutoHideDesktopIcons رفع شده است. این نرم افزار که حجمی بسیار کم و ناچیز دارد قادر است تا برای مدتی مشخص و کوتاه تمام دسکتاپ شما را تمیز کند تا هیچ اثری از آیکون ها و نوار تسکبار وجود نداشته باشد.

سایر مشخصات : AutoHideDesktopIcons یک ابزار بسیار ساده و سبک برای ویندوز می باشد که به صورت خودکار با استفاده از حرکت موس آیکون ها را مخفی کند. کاربری این نرم افزار بسیار ساده می باشد به طوری که تها کافی است یک کلیک کنید! همچنین می توانید زمان مخفی ماندن آیکون ها را تنظیم کنید تا پس از پایان زمان آیکون ها به حالت اولیه برگردند و مجدد ظاهر شوند. اما زمانی که در زمان مخفی بودن به آیکونی نیاز داشته باشید باید چه کنید؟! بسیار ساده است! تنها کافی است با استفاده از دکمه موس و فشردن و نگه داشتن آن آیکون ها را ظاهر کنید.

AutoHideDesktopIcons.center

ویژگی های نرم افزار AutoHideDesktopIcons : – مخفی کردن آیکون ها و تسکبار در طول یک زمان مشخص – قابلیت تنظیم زمان – امکان تعیین دکمه موس برای نمایش آیکون های دسکتاپ – رابط کاربری بسیار ساده و آسان

AutoHideDesktopIcons

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/9/4نسخه جدید AutoHideDesktopIcons v3.49 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *