دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Camera MX v4.6.154 برای اندروید

Camera MX اگر شما از علاقمندان به عکاسی به صورت حرفه ای می باشید، Camera MX یک برنامه قدرتمند و کارآمد در زمینه عکاسی است که با در دسترس قرار دادن امکانات پیشرفته در این زمینه امکان ویرایش و ساخت عکس های زیبا را امکان پذیر می سازد. دسترسی به ابزارها با ویژگی های منحصر به فرد،Camera MX  را از سایر برنامه های عکاسی متمایز می سازد. Camera MX یک برنامه عکاسی کامل و پرطرفدار است که می تواند برای ایجاد و ویرایش عکس ها و فیلم ها استفاده شود.

سایر مشخصات : از جدیدترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به حالت shoot the past اشاره کرد. این قابلیت امکان عکس برداری از رویداد های اتفاقی لحظه ای همچون عکاسی از لبخند کودک یا عکاسی از رعد و برق و… را در اختیار کاربر قرار می دهد تا با دسترسی به لحاظات قبل از آن لحظه و ثبت و ذخیره زمان اصلی، عکس دلخواه خود را با کیفیت بالا ارائه دهد. گزینه هایHDR, Lomo, kaleidoscope، آینه، بهینه سازی خودکار، تغییر نور و رنگ و نسبت ابعاد عکس و چرخش در جهت دلخواه عکس قابلیت ساخت عکس های منحصر به فرد را برای کاربران این برنامه محبوب امکان پذیر می سازد. camera MX تاکنون بیش از 10 میلیون بار توسط کاربرانی از بیش از 100 کشور جهان دانلود شده است.

دانلود نرم افزار Camera MX

ویژگی های نرم افزار Camera MX :

– کیفیت عکس برتر و واضح تر

 – قابلیت تغییر روشنایی، چرخش عکس، درجه حرارت رنگ، نسبت ابعاد. همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را برش دهید و ترمیم کنید و همچنین اندازه و رزولوشن آنها را تغییر دهید.

 – Shoot The Past این قابلیت نوآوری به شما اجازه می دهد تا آنچه را که قبل از عکس واقعی رخ داده است را ضبط کنید و لحظه دلخواه را ثبت کنید.

 – مدیریت رسانه ای به صورت منظم که امکان پیگیری تمام تغییرات عکس ها و فیلم های خود که حذف شده یا ویرایش شده و انتقال داده شده است را دسترس شما قرار می دهد.

 – قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها

– قابلیت ارسال عکس به عنوان کارت پستال

Camera MX

به روز رسانی :

1396/12/01 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *