دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Coolmuster ePub Converter v2.1.22 نسخه ویندوز

Coolmuster ePub Converter

یک نرم افزار دیگر از استودیو Coolmuster می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا کتاب های الکترونیکی ePub ایجاد کنید. استودیو Coolmuster در حقیقت در زمینه ساخت نرم افزار های تبدیل فرمت محبوبیت خاصی داشته و در این زمینه توانسته موفقیت های فوق العاده ای را کسب کند.

نرم افزار Coolmuster ePub Converter

نیز یکی دیگر از برنامه های این استودیو می‌باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا کتاب های ePub را از فرمت های دیگر ایجاد کنید. ePub به عنوان یک فرمت معروف برای کتاب های الکترونیکی می‌باشد، حال برای ایجاد فرمت های گوناگون به این فرمت خاص باید به کمک نرم افزار هایی مشابه Coolmuster ePub Converter این کار را انجام دهید. اما تفاوتی که میان این برنامه و سایرین وجود دارد کیفیت و سرعت می‌باشد. سرعت تبدیل این برنامه به حدی بالا می‌باشد که تبدیل فرمت های دیگر به فرمت ePub بدون هرگونه مشکلی و به صورت آنی انجام می‌شود. همین موضوع است که باعث شده کاربران سراسر جهان از این برنامه به عنوان یک مبدل فایل فوق العاده استفاده کنند. کتاب های الکترونیکی ePub را در اغلب دستگاه ها می‌توان اجرا کرد به همین دلیل متقاضیان فراوانی به دنبال دارد. به کمک این برنامه در وقت خود نهایت صرفه جویی را کرده و فرمت های گوناگون را در کسری از زمان به فرمت ePub تبدیل کنید.

نام: Coolmuster ePub Converter
حجم فایل: 21 مگابایت
شرکت سازنده: Coolmuster
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v2.1.22
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *