دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf

نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf یک رهبر جهانی در راه حل های مدلسازی های 3D و مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) می باشد که صنعت پیشرو صریح کلاس A مدل سازی سطح ، تجزیه و تحلیل و راه حل تجسم می باشد . نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf محصولی حرفه ای و قدرتمند دیگر از کمپانی Dassault Systemes می باشد که به درخواست کاربران در سایت قرار گرفته است . ICEM همچنان به گسترش و بهبود قابلیت های مدل سازی هسته ی اصلی می پردازد . مجموعه ICEM از محصولات صرفه جویی در زمان و بهره وری بهبود مراحل طراحی کلاس-A سطح را با پیشرفت های متعدد به منحنی و سطح قابلیت های مدل سازی موجود و ابزارهای مدیریت هندسه برای بهبود بیشتر گردش کار کاربر را به ارمغان می آورد . نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf محور پیشرفته که شامل ابزار مانند مخلوط گوشه ای ، یک ظاهر طراحی شده گوشه ای ، مخلوط منحنی ، پچ تر و تمیز ، انتقال ، فلنج فیله بهره وری بیشتر از جمله چک بیشتر در حال تولید هندسه ، اجتناب از رفتن به عقب بر روی آن بعد از آن و آن را درست در ضربه اول فراهم می سازد . کمپانی Dassault Systemes دارای بیش از 130،000 مشتری در 80 کشور جهان است . طراحی محصول همواره عامل اصلی موفقیت در بازار است و نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf سطوح تراز وسط و یک ظاهر طراحی بر اساس پایه و اساس طراحی محصول بزرگ است . این فلسفه تکامل ICEM یک ابزار بسیار موثر برای مدل سازی سطح در فرایند توسعه محصول مجازی را هدایت کرده است . ICEM به نیازهای طراحان سطح در بسیاری از بخش های صنعت از جمله خودرو ، هوا فضا و کالاهای مصرفی با دوام  همچنین کل زنجیره فرایند توسعه محصول سطح مدرن ، از جمله تجسم پوشش می دهد . و بر خلاف بسیاری از محصولات رقابتی ،این نرم افزار مناسب برای استفاده در هر محیط CAD و همچنین به عنوان یک جزء مکمل CATIA سبد محصولات Dassault Systemes است.

 

 

ویژگی های نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf :

– رهبر جهانی در راه حل های مدلسازی های 3D و مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)

– بهبود فن آوری پیشرفته خود در طراحی سطوح

– بسیاری از پیشرفت های ارگونومی با ICEM برای استفاده از داده حتی بیشتر کارآمد در رفرنس منیجر و مدیر شی ارائه شده است

– قابلیت صادرات تجسم داده

– پشتیبانی از صفحه نمایش 4K در حال حاضر برای راحتی کاربر

– مدل سازی سطح صریح

– عملکرد و کیفیت بالا

– قابل استفاده در بسیاری از بخش های صنعت از جمله خودرو ، هوا فضا و کالاهای مصرفی با دوام  همچنین کل زنجیره فرایند توسعه محصول سطح مدرن

– بسیار موثر برای مهندسین طراح خودرو

– طراحی حرفه ای بدنه ی خودرو

تصویری از محیط نرم افزار Dassault Systemes CATIA ICEM Surf

icem-surf.screenshot

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *