دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Fastdic v2.8.4 برای اندروید و iOS

این دیکشنری جامع با بیشترین نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی به عنوان یکی از برترین برنامه های در این ضمینه به شمار می آید . این نرم افزار توانسته با ویژگی های عالی خود لایق به دریافت جایزه در گروه کتاب و مراجع در جشنواره  نرم افزارهای موبایل ایران از سوی کاربران و داوران باشد . اکنون این برنامه جامع دارای بیش از ۱۵۰,۰۰۰ کاربر فعال در روز می باشد . حال قادر هستید بدون نیاز به اینترنت ۲۰۰,۰۰۰ لغت را از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به راحتی ترجمه کنید . با ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات قادر هستید لغت خود را نوشته و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور به راحتی مشاهده کنید . جهت درک مفهوم هر کلمه نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه نیز نشان داده می شود . وجود آوا شناسی آمریکایی و بریتانیایی شما را در یادگیری بهتر تلفظ کلمات یاری خواهد کرد . تلفظ صوتی آمریکایی و بریتانیایی نیز بصورت آنلاین و آفلاین با تلفظ آنلاین ارائه شده توسط دانشگاه کمبریج در دسترس کاربران خواهد بود . با اضافه کردن لغت های مورد نظر به قسمت لغت برگزیده قادر هستید به راحتی در مواقع مورد نیاز به آن ها دسترسی داشته و به مرور لغات بپردازید . جهت تغییر زبان دیکشنری فقط کافیست زبان صفحه کلید خود را تغییر دهید .

دانلود نرم افزار Fastdic برای اندروید

ویژگی های نرم افزار Fastdic : – قابلیت مشاهد‌ه‌ی آسان لغات جستجو شده – سازگار با تمامی صفحه کلیدهای فارسی – قابلیت اشتراک گذاری لغات در شبکه‌های اجتماعی – استفاده سریع و آسان – مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه – دارای ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات –  برنده جایزه کاربرد‌پذیری و جوایز مختلف – وجود بیش از 4000 جمله – امکان استفاده به صورت انلاین و آفلاین

Fastdic

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *