دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار GOM Video Converter v2.0.0.3 – Win

GOM Video Converter نرم افزار GOM Video Converter یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد. از قابلیت های برجسته این نرم افزار پشتیبانی از طیف گسترده ای فرمت ها می باشد که در اختیار کاربر قرار می دهد. برای GOM Video Converter مهم نیست که قصد دارید ویدئویی را در گوشی خود اجرا کنید یا در بلاگ خود به اشتراک بگذارید، زیرا به آسانی این تبدیل ها را برای شما انجام می دهد. این نرم افزار از فرمت های  FLV (FLL) / MP4 / AVI / DivX / MPEG-1 / MPEG-2 / MKV / OGM / WMV / ASF / MOV / RM / RMVB / M4V / VOB / 3GP / QT / TP / MTS / MP3 / WAV / M4A / AAC و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات : علاوه بر قابلیت های بسیار تبدیل فرمت ها، این نرم افزار قادر است ابزارهایی جهت ویرایش ویدئوها در اختیار کاربر قرار دهد. به عنوان مثال می توانید زیر نویس فیلم ها را جهت بررسی هماهنگی آن با فیلم فراخوانی کنید و حتی آن را ویرایش کنید. به علاوه قادرید روی فیلم ها افکت های متنوعی قرار دهید و همچنین از قابلیت Crop  و Rotate و بسیاری دیگر از ابزارها استفاده کنید. نرم افزار GOM Video Converter در کمترین زمان ممکن فرمت ویدئوهای ما را به فرمت های قابل پخش برای انواع دستگاه ها نظیر Apple, Samsung, Sony, Android, Cowon, Microsoft و… تبدیل می کند و با بهترین کیفیت در اختیار قرار می دهد.

دانلود نرم افزار GOM Video Converter

ویژگی های نرم افزار GOM Video Converter :

– تبدیل سریع فرمت ها به یکدیگر با استفاده از پردازه های چند هسته ای

– قابلیت تهیه اسکرین شات

– قابلیت چسباندن چندین ویدئو به یکدیگر

– تبدیل حرفه ای و با کیفیت صداها

– دارای افکت های Deblock / Smoothen / Sharpen / Deinterlace / Flip

– قابلیت افزودن لوگو و واترمارک به ویدئوها

GOM Video Converter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *