دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro v5.2.0 نسخه ویندوز

Intelligent Editing PerfectIt این نرم افزار ابزاری برای تصحیح فایل ها و اسناد است که برای حرفه ای ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا اسناد دلخواه خود را بصورت سریعتر ویرایش کنید و با ارائه اسناد، بهترین نتیجه را بدست آورید. نرم افزار قدرتمند Intelligent Editing PerfectIt Pro نرم افزاری پیشرو در میان نرم افزارهای مشابه و حرفه ای و ویراستاران موجود در بازار است. نویسندگان و سردبیران حرفه ای در 72 کشور از سال 2009 تا به کنون از این نرم افزار قدرتمند و کاربردی استفاده کرده اند.

[spacer height=”20px”]

اگر شما در حال کار بر روی قراردادها، پیشنهادات، گزارش ها، اسناد فنی، مقالات و کتاب های خود هستید، این نرم افزار موجب صرفه جویی در زمان کپی کردن مطالب و ویرایش آنها خواهد شد. نرم افزار Intelligent Editing PerfectIt Pro نویسندگان را از پرداختن به کارهای حاشیه ای دور می سازد به طوری که نویسندگان می توانند توجه بیشتری به آنچه که نیاز به توجه دارد، بکنند. توضیحات بیشتر در سایت شرکت سازنده.

نام: Intelligent Editing PerfectIt
شرکت سازنده: Intelligent
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v5.2.0
آپدیت: 19 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/19 نسخه Intelligent Editing PerfectIt Pro v5.2.0 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *