دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ITI TranscenData CADfix v12 SP1 نسخه ویندوز

ITI TranscenData CADfix

یک ابزار بسیار پرکاربرد و مفید برای ویرایش، تبدیل و همچنین ساده سازی فایل های CAD می باشد که به یاری مهندسین آمده است. اکثر مواقع کاربران برای باز کردن و اصلاح این گونه فایل ها از نرم افزارهای سنگین و تخصصی CAD استفاده می کنند. در بیشتر مواقع برای استفاده های جزئی و ایجاد تغییرات کوچک وارد چنین نرم افزارهایی می شوند. اما اکنون با استفاده از نرم افزار سبک و سریع ITI TranscenData CADfix برای ایجاد تغییرات، تغییر فرمت فایل های CAD و ایجاد خروجی های مختلف نیازی به سایر نرم افزارها نمی باشد. برای باز کردن یک فایل در نرم افزارهای گوناگون نگران اجرا نشدن آن نباشید زیرا این نرم افزار همه مشکلات مربوط به انتقالات را حل کرده است. تنها کافی است فایل مورد نظر خود را در این برنامه باز کنید و هر تغییری که مدنظرتان می باشد را به راحتی اعمال کنید و خروجی مورد نظر خود را دریافت کنید.

سایر مشخصات : از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار امکان ساده سازی فایل ها می باشد.

نرم افزار ITI TranscenData CADfix

قادر است حتی فایل های سنگین با جزئیات بسیار زیاد و پیچیده را به آسانی باز کند و با استفاده از تحلیل های هندسی المان ها، شرایط ایجاد تغییرات را برای کاربر فراهم کند. یکی از مهمترین کاربردهای این برنامه قابلیت استفاده فایلهای CAD در نرم افزارهای قدیمی CAD, CAM, CAE می باشد. این نرم افزار برای افرادی که از محیط های CAD مکرر استفاده می کنند بسیار سودمند و مفید می باشد که توصیه می شود در کنار سایر نرم افزارها از قابلیت های CADfix بهره ببرند.

ویژگی های نرم افزار ITI TranscenData CADfix :

– قابلیت انتقال کلیه فرمت های مهم CAD با استانداردهای مربوطه

– دارای موتور پیشرفته عیب یابی های هندسی در مدل ها

– قابلیت ساده سازی مدل های پیچیده و کاهش فیچرهای مورد نیاز

– نرم افزاری روان و سریع با قابلیت پردازش بالا

نام: ITI TranscenData CADfix
شرکت سازنده: iti
ورژن: v12 SP1
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/03/18 نسخه v12 SP1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *