دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Lazesoft Windows Recovery v4.3.1 – Win

رفع تمام مشکلات بوت و مشکلات ویندوز از جمله شکست بوت ، آسیب پذیری ویروس، صفحه آبی / سیاه و سفید و غیره. Lazesoft Windows Recovery کاربران خانگی و کسب و کار ارائه می دهد راه حل های کامل برای رفع مشکل بوت، بازیابی فایل های ارزشمند، Undelete پارتیشن و غیره با آسان به استفاده از رابط، شما می توانید با استفاده از Lazesoft ویندوز بازیابی برای اصلاح مشکلات بوت خود را از نصب مجدد ویندوز خود استفاده کنید. هیچ زمینه فنی لازم نیست شما می توانید از Lazesoft Windows Recovery نسخه پشتیبان تهیه کلیه سیستم ویندوز یا دیسک خود را قبل از تعمیر استفاده کنید. اکثر عملیات تعمیر فقط نیاز به یک کلیک و عملیات قابل لغو است. اگر نتیجه تضمین را رضایت دادید، می توانید آن را لغو کنید.استفاده از نرم افزار های بازیابی ویندوز روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با بازیابی ویندوز سر و کار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه بازیابی ویندوز هستید ،نرم افزار Lazesoft Windows Recovery یکی از حرفه ایی ترین نرم افزارهای بازیابی ویندوز جزو برترین نرم افزار ها در زمینه بازیابی ویندوز است. ابزارهای بازیابی ویندوز با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قویی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. نرم افزار Lazesoft Windows Recovery با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاص خود شما در امر بازیابی ویندوز به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای بازیابی ویندوز برای خود داشته باشید.  اگر شما هم مشتاق داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هستید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دانلود کنید.

www.download.ir App Lazesoft Windows Recovery center

ویژگی های نرم افزار Lazesoft Windows Recovery :

– سادگی کار با نرم افزار

– ریکاوری MBR حتی در صورت آسیب دیدن آن به علت ویروسی شدن

– تعمیر بوت سکتور پارتیشن ویندوز

– بازگردانی فایل های اصلی سیستم عامل ویندوز که باعث نمایش پیغام هایی مانند ‘ntldr is missing’، ‘bootmgr is missing’ و … می شوند

– ایجاد WinPE بر روی دیسک و یا یو اس بی

– ریکاوری و ویرایش رجیستری

– ویرایش و تعمیر فایل بوت ویندوز (boot.ini یا BCD)

– پشتیبانی از پارتیشن های FAT, NTFS

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی بازیابی ویندوز

– نرم افزار کاربردی بازیابی ویندوز

-انجام بازیابی ویندوز با در کمترین زمان

-و ….

مشخصات نرم افزار Lazesoft Windows Recovery  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   Lazesoft

نوع نرم افزار :  ابزار بازیابی ویندوز

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Lazesoft Windows Recovery

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *