دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Leica LISCAD v12.0 – Win

Leica LISCAD نرم افزار LISCAD نرم افزاری حرفه ای و قدرتمند در زمینه تحقیقات زمین شناسی و عمرانی می باشد. در علوم زمین شناسی اندازه گیری دقیق ابعاد و فواصل بین اجسام در ابعاد مختلف اولین و مهمترین قدم برای شروع تحقیقات می باشد، لذا استفاده از نرم افزاری حرفه ای که این اندازه گیری ها را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت و دقت انجام دهد مورد علاقه متخصصان در این زمینه است. توسط این نرم افزار می توانید ابعاد و فواصل میان اجسام را در هر ابعادی به راحتی و با اطمینان اندازه گرفته ثبت کرده و تحقیقات خود را شروع کنید.

سایر مشخصات : از مهمترین ویژگی های نرم افزار LISCAD قابلیت انتخاب و خرید گزینه های مورد نیاز کاربر می باشد که با صرفه جویی در هزینه ها همراه می باشد. شما میتوانید قسمت های مورد نیاز برای تحقیقات خود را انتخاب کرده و خریداری کنید و از خرید و صرف هزینه برای قسمت هایی که به آن ها نیازی ندارید خود داری کنید. اساس کار این نرم افزار در اندازه گیری ها روش مربعی می باشد که دقت اندازه گیری را بسیار بالا می برد. این برنامه با دقت بالایی می‌تواند محاسبات جغرافیایی را انجام دهد و هیچ محدودیتی در اندازه مدل‌های آن نیست. به کمک ابزارهای این برنامه شما می توانید به صورت زنده و در لحظه، عملیات نقشه برداری را به کمک تجهیزات نقشه‌برداری total station یا GNSS و ابر نقاط با امکان نمایش آنی، ویرایش و دیجیتالی کردن آنها انجام دهید.

LISCAD.center

ویژگی های نرم افزار LISCAD :

– رابط کاربری ساده و آسان برای تمام کاربران

– قابلیت اندازه گیری ابعاد اجسام با دقت بسیار بالا

– قابلیت اندازه گیری حجم اجسام با دقت بسیار بالا به روش مربعی

– قابلیت تبدیل از حالت دو بعدی به حالت سه بعدی که بسیار پرکاربرد می باشد

– قابلیت تصویرسازی سه بعدی

– امکان اتصال به دستگاه‌های نقشه‌برداری و نمایش و ویرایش نقشه به صورت زنده

Leica LISCAD

  • 2 replies
    1. محمد صادق says:

      با تشکر فراوان از گردانندگان سایت. لطفا نرم افزار های بیشتری در رابطه ژئوماتیک و نقشه برداری قرار دهید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *