دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه اوت لوک Microsoft Outlook v4.2239.2 برای اندروید

Microsoft Outlook

نام نرم افزار اندرویدی و ابزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای مدیریت ایمیل های شما در سیستم عامل های آی او اس و اندروید می باشد . نرم افزار Microsoft Outlook از ایمیل ، تقویم ، مخاطبین و فایل های پیوست شما در دستیابی به انجام بیشتر از هر نقطه کمک خواهد کرد . این نرم افزار برای کسانی که زیاد در حال تماس با ایمیل و یا ایمیل های دریافتی زیادی دارند بسیار کارآمد می باشد ، به گونه ای که خیلی راحت می توانید در دیوایس خود بدون صرف کردن وقت زیاد به چک کردن ایمیل های خود بپردازید.

در نرم افزار Microsoft Outlook می توانید به سادگی تقویم خود را مشاهده کنید، زمان های در دسترس را به اشتراک بگذارید و جلسات را زمانبندی کنید . از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است که می توانید فایل ها را از ایمیل ، OneDrive  یا Dropbox خود مشاهده نمایید . همچنین در نرم افزار Microsoft Outlook می توانید فایل های دلخواه خود را برای دوستان خود ارسال کنید . از ویژگی های این نرم افزار می توان به چشم انداز به طور خودکار triages، چک کردن و مدیریت ایمیل های شما از آوت لوک مایکروسافت، قابلیت مشاهده فایل ها از ایمیل OneDrive یا Dropbox، ارسال فایل های بزرگ، مشاهده زمان جلسه و به اشتراک گذاری آنها در پست الکترونیک و یا برنامه ریزی یک جلسه، سوئیچینگ بین برنامه های ایمیل و تقویم و Outlook با Microsoft Exchange ، Office 365 ، Outlook.com (از جمله Hotmail، MSN) جیمیل ، Yahoo Mail و iCloud کار می کند اشاره کرد .




تغیرات نسخه v4.2239.2 :




Now Outlook can help you catch those pesky little typos that your thumbs sneak in sometimes. With Microsoft Editor, get spelling, grammar, and writing style suggestion so you can write emails from your phone with confidence

نام: Microsoft Outlook
حجم فایل: 87 مگابایت
شرکت سازنده: Microsoft Corporation
ورژن: v4.2239.2
آپدیت: 23 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید و ios
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/07/23 نسخه Microsoft Outlook v4.2239.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *