دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Neutron Music Player برای اندروید

Neutron Music Player نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . این نرم افزار دارای موتور رندر حرفه ای در پخش موسیقی با کیفیت بالای صوتی 32/64-bit است که بهترین کیفیت Hi-Fi grade صوتی ممکن را در دستگاه های اندروید ارائه می دهد . Neutron با پلت فرم خودمختار , قابل اعتماد و هسته مادری, رفتار سازگاری را در تمام دستگاه ها با سیستم اندروید از خود نشان می دهد . در این نرم افزار اثرات دقیق DSP توسعه یافته مانند Parametric یا گرافیک EQ , صدای فراگیر , Crossfeeder , Crossfader , میزان سرعت (Tempo) , دانگ صدا و دیگر کمک ها باعث رسیدن کاربران این نرم افزار به نتیجه مورد نظرشان می انجامد . Neutron می تواند فایل های موسیقی را از دستگاه ها یا شبکه هایی مانند UPnP/DLNA , FTP , WebDAV و SMB/CIFS  دریافت و صدا را به  هدفون ، و یا به طور مستقیم به DAC USB و یا به UPnP/DLNA renderer بدون محدودیت فرمت ارسال کند .در این نرم افزار برای رسیدن به بهترین نتیجه از سخت افزار صوتی Hi-Fi/Hi-End استفاده شده است . Neutron Music Player در اصل برای دوست داران و عاشقان واقعی موسیقی طراحی و توسعه داده شده است تا بهترین و بالا ترین کیفیت ممکن را برای چنین افرادی فراهم سازد .

Neutron Music Player

قابلیت های نرم افزار Neutron Music Player :

– دارای پردازش های صوتی 32/64-بیت (صوتی با کیفیت بالا HD)

– سیستم عامل و پلت فرم رمزگشایی مستقل و پردازش های صوتی

– پشتیبانی از فرمت های صوتی : MP1, MP2, MP3, OGG (Vorbis), FLAC, OPUS, WMA, WMA Lossless (16-bit), AC3, AAC, M4A, M4B, M4R, MP4, 3GP, 3G2, MOV, ALAC, APE (Monkey’s Audio), WV (WavPack), MPC (MusePack), WAV, AU, AIFF, MPG/MPEG (audio), AVI (audio),

– لیست های پخش: CUE، M3U، PLS، ASX، RAM، XSPF، WPL

– خروجی مستقیم به DAC USB بدون محدودیت با فرمت (از طریق آداپتور USB OTG، تا 32 بیتی، 768 کیلو هرتز)

– دستگاه مدیریت کتابخانه موسیقی محلی از طریق سرور FTP داخلی

– اکولایزر پارامتری (4/20 باند، به طور کامل قابل تنظیم: نوع، فرکانس، Q، افزایش)

– دارای حالت گرافیک EQ با 21 ایستگاه از پیش تنظیم رایج

Neutron Music Player

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *