دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Print2CAD 2018 v19.10 – Win

Print2CAD همه افرادی که به نوعی با فایل و نقشه های مهندسی سر و کار دارند قطعاً با این موضوع مواجه شده اند که بخواهند از برخی نقشه ها که به صورت طرح های PDF می باشند استفاده کنند و دست به ویرایش و اصلاح آنها بزنند. نرم فزار Print2CAD یک ابزار بسیار قدرتمند جهت تبدیل فایل های PDF به فایل های قابل ویرایش DWG و DXF می باشد که ارائه شده است. این نرم افزار یک ابزار مستقل می باشد و به سایر نرم افزارهای CAD وابسته نیست بنابراین قادرید تا درون همین نرم افزار به ویرایش و اصلاح طرح های خود بپردازید. Print2CAD می تواند به صورت عکس هم  عمل کند و فایل های CAD شما را به PDF و فرمت های تصویری مانند TIFF/JPEG و … تبدیل کند.

سایر مشخصات : نرم افزار Print2CAD می تواند علاوه بر فرمت های ذکر شده فایل های HPGL را نیز به فرمت های DWG/DXF تبدیل کند و در اختیار شما بگذارد. نگران خروجی های این نرم افزار نباشید زیرا به صورت کامل و صد در صدی با نرم افزارهای اتودسک سازگار می باشد. کاربری نرم افزار بسیار ساده می باشد زیرا قادرید با راهنمایی نرم افزار به صورت مرحله به مرحله کار خود را پیش ببرید و به مشکلی برنخورید. درون برنامه 28 کلیپ ویدئویی مختلف قرار داده شده است تا بتوانید با استفاده از آنها طرز کار نرم افزار را یاد بگیرید. به علاوه اینکه این نرم افزار قادر است لایه های مختلف فایل های PDF را شناسایی کند و به جداسازی آنها بپردازد.

Print2CAD.center

ویژگی های نرم افزار Print2CAD :

– قابلیت پشتیبانی از OCR متون

– داری کلیپ های آموزشی مختلف برای فراگیری بهتر

– شناسایی اشکال هندسی مختلف و تبدیل دقیق آنها به فرمت های DWG/DXF

– کاربری ساده و محیطی گرافیکی و زیبا

– عدم وابستگی به سایر نرم افزارهای CAD

Print2CAD

به روز رسانی :

1397/02/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *