دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار StatWizards Suite 2017 – Win

StatWizards Suite نرم افزار StatWizards Suite یک کمک رسان برای همه کسانی می باشد که در بازار فعالیت دارند و مجبور به تحلیل و انتخاب از بین چند گزینه می باشند که نیاز به بررسی و آنالیز بیشتری می دارند. این نرم افزار با ارائه تکنیک های متنوع و کارآمد که به صورت افزونه های دردسترس می باشند به حل و تحلیل و ارائه نتیجه و گزارش می پردازد. این مجموعه شامل افزونه های Design Wizard، Data Wizard، Simulator Wizard، Forecast Wizard و Latent Gold Format Wizard می باشد که قابلیت های بسیاری برای انجام بررسی های متنوع و آماری ارائه می دهند. با استفاده از این نرم افزار به دریافت داده های آماری، اطلاع از میزان فروش، محاسبه عمر مشتری بر اساس میزان تقاضا، پیش بینی فروش، مدلسازی و… بپردازید.

سایر مشخصات : Design Wizard  به شما کمک می کند یک طراحی تجربی برای یک پرسشنامه انتخابی گسسته ایجاد کنید. Simulator Wizard یک شبیه سازی بازار مبتنی بر اکسل را از یک مدل انتخابی گسسته ایجاد می کند. Forecast Wizard  مدل های فیدر هاردی را به تعدادی از مشکلات رایج تجاری مانند درک ساختار حجم فروش, محاسبه ارزش عمر مشتری براساس میزان تقاضا, فرکانس و ارزش پولی خرید, پیشگیری از حفظ مشتری و سقوط, پیش بینی فروش براساس نتایج آزمایش, پیش بینی رفتار آنلاین و بهبود کمپین های بازاریابی می پردازد. همچنین تعدادی ابزار دیگر برای انجام تحلیل ها وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها خروجی های هرچه بهتر دریافت کنید.

StatWizards.Suite.center

ویژگی های نرم افزار StatWizards Suite :

– قابلیت ارائه نمودارهای آماری

– قابلیت ورود آسان داده ها

– امکان مدلسازی و شبیه سازی

– بررسی حالت های مختلف بازار به منظور تصمیم گیری

– قابلیت طراحی پرسشنامه

– دارای ابزارهای متنوع برای تحلیل های مختلف

StatWizards Suite

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *