دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار USB Redirector v6.10.0.3130 – Win

USB Redirector

یک نرم افزار منحصر به فرد برای ویندوز بوده که به شما اجازه میدهد تا از دستگاه های دیگر به صورت راه دور USB متصل به دستگاه دیگر را کنترل کرده و به تمامی فایل های آن دسترسی داشته باشید. همانطور که میدانید در ویندوز برنامه هایی وجود دارند که به کاربران اجازه میدهند تا از راه دور و به کمک شبکه وای فای به دستگاه های یکدیگر متصل شوند. حال برنامه USB Redirector یک همچین چیزی میباشد، اما با این تفاوت که به کمک آن میتوانید محتوی فلش USB خود را مشاهده و آنرا از راه دور مدیریت کنید. نرم افزار پیش رو از فناوری TCP / IP جهت اتصال استفاده میکند.

نرم افزار USB Redirector

به عنوان سرویس دهنده و یا گیرنده به کار میرود به همین دلیل نیاز به باز بودن آن به طور مداوم نمیباشد، شما میتوانید به راحتی هرگاه که نیاز داشتید به USB هایی که به دستگاه دیگری متصل هستند ارتباط برقرار کرده و کنترل آنها و تمامی فایل های درون آنها را بدست بگیرید. توجه داشته باشید که برای مدیریت USB نیاز به یک تایید از سوی گیرنده دارید. رابط کاربری فوق العاده برنامه نیز از ویژگی های فوق العاده آن میباشد که به شما اجازه میدهد بدون نیاز داشتن به سخت افزار و یا هر گونه دانشی اینکار را به راحتی انجام دهید.

نام: USB Redirector
حجم فایل: 7 مگابایت
شرکت سازنده: Incentives Pro
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v6.10.0.3130
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *