دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار VideoSolo Video Converter Ultimate 2.3.12 (x64)

VideoSolo Video Converter یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه تبدیل فرمت های ویدیویی به شمار می رود. نرم افزار VideoSolo Video Converter به شما امکان می دهد تقریبا تمامی فرمت های موجود را از جمله AVI، FLV، MP4، M4V، MKV، MOV، 3GP، 3G2، SWF، WMV، ASF، AAC، AC3، AIFF، FLAC، M4A، MP3، OGG، WAV، WMA و بسیاری دیگر را تبدیل و پخش کنید.

علاوه بر این این نرم افزار از فرمت HD و 4K UHD و همچنین تبدیل فایل های 3D نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید کنترل کاملی از تبدیل فرمت های (4K (UHD)، 1080P (FHD)، 720P (HD و (480P (SD را داشته باشید و تمامی این فرمت ها را به وسیله این نرم افزار پخش کنید. همچنین شما می توانید فایل های دی وی دی خانگی را تبدیل به فرمت MP4 کنید.

با VideoSolo Video Converter می توانید تقریبا هر ویدیویی را به فرمت های ویدیویی که برای iPhone، iPad، Android، PS4، Smart TV و غیره قابل پخش است، تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار ابزاری دارد که شما را قادر می سازد فیلم ها را از یوتیوب، Vevo، Vimeo، Dailymotion، Nico، TED بارگیری کنید. شما می توانید ویدیوهای 4K، VRV جدید و ویدیو 360 درجه را از یوتیوب دریافت نمایید.  

VideoSolo.Video.Converter.center

ویزگی های نرم افزار VideoSolo Video Converter:

 تبدیل فایل های ویدئویی و صوتی به بیش از 300 فرمت مختلف

قابلیت دانلود فیلم ها از یوتیوب، یاهو، ویمیو، Dailymotion و غیره

بهبود کیفیت فیلم و حذف نویزهای تصویری با تقویت کننده ویدئوی داخلی

رابط کاربری ساده

سرعت 6 برابر سریعتر با شتاب سخت افزاری اینتل و NVIDIA

و …

نام: VideoSolo Video Converter Ultimate
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2.3.12
آپدیت: 30 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/06/30 نسخه VideoSolo Video Converter Ultimate v2.3.12 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *