دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار WordWeb v3.4 برای اندروید و iOS

WordWeb Audio Dictionary یک دیگشنری آفلاین صوتی می باشد که گنجینه ای از لغات مترادف، لغات مرتبط و طریقه تلفظ صحیح و حرفه ای لغات را در خود گنجانده است. دیتابیس جامع WordWeb شامل 285 هزار لغت، عبارت و مشتقات مربوطه می باشد. همچنین 225 هزار تعاریف معانی کلمات، 70 هزار مثال کاربردی و مفید، 70 هزار تلظ صوتی، 85 هزار تلفظ جمله و عبارت می باشد. همچنین این نرم افزار تلفظ ها را به لهجه های مختلف ارائه می دهد که انتخاب هریک با شماست. لهجه هایی که می توانید از آنها استفاده کنید شامل آمریکای شمالی، بریتانیایی،استرالیایی و انگلیسی بین المللی می باشد.

سایر مشخصات : ورودی هوشمند لغات این امکان را به شما می دهد که در صحیح تایپ کردن و نوشتن لغت برآیید. از دیگر ویژگی های WordWeb این می باشد که توانایی یادگیری هر لغتی با تعریف های آن را دارید که می توانید از پشتیبانی تاریخچه و علامت گذاری برای لغات بهره ببرید. علاوه بر همه این ها قابلیت های جستجوی این نرم افزار را نباید نادیده گرفت. جستجو بر اساس حروف الفبا، پیشنهادهای نوشتاری و… . همچنین نتایج جستجو به صورت تفکیک شده اسم، فعل، صفت و قید بیان می شود که کمک بسیار زیادی می تواند به افراد کند. این نرم افزار کامل و کاربردی محصول شرکت WordWeb Software می باشد که در بی نظیر بودن آن شکی نیست.

دانلود نرم افزار WordWeb

ویژگی های دیکشنری WordWeb :

– کلیه فعالیت ها بدون نیاز به اینترنت می باشد.

– یادگیری تلفظ صحیح لغات با لهجه های مختلف

– دارای دیتابیس شامل اسامی خاص و اختصارات

– امکان هایلایت کردن کلمات پرکاربرد

– نمایش املای صحیح کلمات و لغات نزدیک در زمان غلط های املایی

WordWeb Audio Dictionary

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *