دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود ویدیوی آموزش ساختارها و الگوریتم های داده پایتون از شرکت لیندا | Lynda – Python Data Structures and Algorithms

برنامه‌نویس‌ها و دولوپرها به خوبی می‌دانند که با توجه به فناوری‌ها و گسترش دانش برنامه‌نویسی، یکی از مهم‌ترین نکات که معماری زیربنایی کارآمد است. انواع ساختارهای داده و الگوریتم هایی که مورد پشتیبانی صحیح قرار گرفته باشند، به دولوپرها کمک می‌کنند تا متخصصان برای چالش مختلف در این حوزه به راه‌حل‌های مختلف برسند؛ راه‌حل‌هایی که در نهایت آن‌ها را از دیگر برنامه‌نویس‌ها متمایز می‌کند.

در  ویدیوی آموزش ساختارها و الگوریتم های داده پایتون چه یاد می‌گیرید؟

در این ویدیوی آموزشی، شما با زبان برنامه نویسی پایتون و نحوه استفاده از آن آشنا خواهید شد. مربی این دوره، رابین اندروز (Robin Andrews)، برای آموزش به شما از ترکیب موارد مختلفی از جمله مفاهیم نظری و عملی در کنار روش‌های مختلف برنامه‌نویسی بصری استفاده می‌کند و این کار را به‌شیوه‌ای جذاب انجام می‌دهد تا حجم سنگین مطالب برای مخاطب قابل به‌سادگی قابل درک باشد.

در ویدیوی آموزش ساختارها و الگوریتم های داده پایتون، شما درمورد برخی از مهم‌ترین ساختارهای داده اطلاعات به دست می‌آورید و نحوه استفاده از این ساختارها توسط الگوریتم‌های جستجو مانند جستجوی عمقی، جستجوی پهنای اول و الگوریتم ستاره A (A*) را یاد می‌گیرید.

همراه این ویدیو، یک فایل حاوی تمرین هم موجود است که به شما در درک بهتر مطالب مطرح شده، کمک می‌کند. در ضمن برای دانلود نرم‌افزار پایتون می‌توانید به صفحه‌ دیگری از وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

نام: Python Data Structures and Algorithms
حجم فایل: 375 مگابایت
شرکت سازنده: Lynda
کیفیت: 720
زیرنویس: انگلیسی
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
مدت زمان پخش: 2 ساعت و 16 دقیقه
رمز فایل: www.download.ir
  • 2 replies
    1. امین اهواز says:

      با سلام ممنون میشم بدنسازی جدید مگان را ۸هفته کامل کنید متاسفانه هنوز ۴هفته دیگر اضافه نشده مدیون شما بودیم و هستیم تیم دانلود فارسی

      پاسخ دادن
      • الهه صدر says:

        سلام دوست عزیز
        دوستان ما بررسی کردن و متاسفانه آپدیتی برای دوره مد نظر شما پیدا نکردن. اگه شما خودتون لینک خاصی دارین که بتونیم ازش کمک بگیریم، ممنون میشیم که برامون ارسال کنین.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *