دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مداحی کامل حاج عبدالرضا هلالی (شب پنجم محرم 99 اضافه شد)

دانلود مداحی کامل حاج عبدالرضا هلالی ماه محرم الحرام بر  تمامی شیعیان اسلام تسلیت باد . امروز به همین مناسبت ما تمامی مداحی های حاج عبدالرضا هلالی را در اختیار تمامی کاربران محترم سایت قرار داده ایم، این مجموعه دارای تمامی روضه ها و مرثیه سرایی حاج عبدالرضا هلالی در محرم می باشد . تمامی شما کاربران محترم سایت می توانید از این پس هر روز جدیدترین و زیباترین مداحی کامل حاج عبدالرضا هلالی محرم و دیگر مداحان اهل بیت را از این سایت دانلود نمایید، امیدواریم از دانلود تمامی مداحی های این مجموعه لذت کامل ببرید . بیایید در این ماه با عظمت دست بر دعا براریم و از خدا بخواهیم که به همه ما این لیاقت و توفیق را عنایت فرماید تا جز شیعیان واقعی و پیروان مکتب حسینی باشیم . باز توفیق داشتیم تا در سالی جدید به عذای سید و سالار شهیدان اهل جنت ، در این ماه بنشینیم و در سوگ شهادت مظلومانه حسین ابن علی و هفتاد و دو تن یارانش ، مشکی پوش شده و به عزاداری بپردازیم تا شاید به واسطه این حب ، شفاعتی در روز محشر از سوی این بزرگوار داشته باشیم . التماس دعا

نام: مداحی کامل حاج عبدالرضا هلالی محرم
ژانر: مذهبی
فرمت فایل: mp3
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/06/05 - شب پنجم محرم 99 اضافه شد .
  • 1 replies
    1. 1 says:

      هلالی واقعا هم صدای بسیلر زیبا و خاصی داره هم سبک منحصر به فردی داره واقعا زیبا میخونه.کاش از آهنگ ها و کارهای قدیمیشون هم بذارید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *