دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Ballet Now 2018

Ballet Now باله در حال حاضر یک چشم انداز نادرست دیده می شود و به نظر نمی رسد در جهان از باله و آنچه که برای ایجاد یک پیشگامانه، یک نوع عجیب و غریب رقص است. این فیلم شامل یک بازیگر متنوع از رقاصان سطح جهانی از سراسر جهان است. این فیلم به نام Prima Ballerina Tiler Peck در سالن جدید شهر نیویورک است، زیرا او از جهان شیرین، هیپ هاپ، باله و حتی هنرمند دلقک به عنوان اولین کارگردان زن The برنامه BalletNOW مشهور مرکز موسیقی. با کمتر از یک هفته تمام آن را خاموش می کند، تیلر با افزایش فشارهای نه چندان زیادی رقص مواجه است، بلکه تولید و هدایت این رویداد بزرگ را نیز می دهد. موفقیت اجرای آن کاملا بر روی شانه هایش قرار می گیرد. آیا او آن را می کشاند؟…
محصول 2018 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی Steven Cantor، با حضور ستارگانی همچون Paul Allen،Elisabeth Moss،Alex Blavatnik . این مستند ساخت کمپانی Vulcan Productions که برای اولین بار در تارخ July 20, 2018 به نمایش در آمد.

 

نام: Ballet Now
شرکت سازنده: Vulcan Productions
تاریخ انتشار: 2018
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
ژانر: مستند
محصول کشور: آمریکا
کارگردان: Steven Cantor
نویسنده: Steven Cantor
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *