دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی دوست خائن با فرمت mp4

کتاب صوتی دوست خائن

، کتابی در قالب رمان نمایشی به نویسندگی ژوزه جیووانی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، رمان‌نویس و نویسنده‌ی فرانسوی می باشد . او این کتاب را در سال 1977 نوشته است . در بخشی از این کتاب خواهید شنید ، ژرژ گالِتیری  همراه برادر قوزیش فرانسوا بعد از فرود با چتر درحاشیه‌ ی جنگل, به طرف اولین رابط می‌ روند. فرانسوا با سیانورخودکشی می‌ کند. ژرژ همسرش ژاکلین را به ملاقات سرگرد راب می‌ فرستد. سرگردقول می‌ دهد پرونده‌ ی ژرژ را پاک کند و به اتفاق ژرژ و با اسم رنه مونروی درعملیات مین‌ گذاری مترو (که قرار است توسط شبکه‌ ی آلمانی به ریاست دوبوآ انجام شود) شرکت می‌ کند و سروان پِلن را به عنوان رئیس قطار معرفی می‌ کند. بعد ازموفقیت درعملیات مترو سرگرد راب دو هفته غیبش می‌ زند ودرتمام مدّت برای پاک‌‌ سازی پرونده ژرژ به هر دری می‌ زند وسرانجام با در دست‌ داشتن گذرنامه و برگه‌ ی شناسایی ژرژ درمنزل آقای وایز به دیدن ژرژ می‌ رود. شرط تحویل گذرنامه, انجام مأموریت دیگر به دست ژرژ است.آدریان چند روز بعد، ژرژ را به محل نگهداری دستگیرشدگان می‌برد. ژرژ یکی از شکنجه‌گران دوران اشغال را در بین آنها می‌بیند. اما ایبرانا در حال حاضر برگه‌ی هویتی با نام فرناندو تورنسل کارخانه‌دار و دارای نشان لوژیون دونور در دست دارد.
آدریان، ایبرانا را با ژرژ رو به رو می‌کند تا مجبور به اعتراف می‌شود. روز بعد که ژرژ برای دیدن سرگرد به کلیسا می‌رود، دستگیر و در گاراژی زندانی می‌شود و در آنجا به یک خائن دوران اشغال و سروان بازجوی فعلی، همین‌طور یکی از دوستانش به اسم ونسان برمی‌خورد و وقتی آدریان برای بردنش می‌آید، درباره‌ی سروان قلابی با او حرف می‌زند. ژرژ از طریق آدریان، ونسان را آزاد می‌کند و ونسان درعوض نشانی گالیتیا را به او می‌دهد و روز بعد، به همراه آدریان، البته با اسم برنارد فلانکیه به آسایشگاه روانی برای دیدن گالیتیا می‌روند. در آنجا آدریان می‌فهمد همسرش را دکتر گوتس به اسارت گرفته است، همان شب به اتاق فرستنده حمله می‌کنند. گالیتیا بعد از تهدید آدریان اعتراف می‌کند، دکتر گوتس همسرسرگرد را به آلمانی‌ها می‌سپارد و آلمانی‌ها همه‌ی گروه را داخل دریاچه دفن کرده‌اند. گالیتیا برای شکنجه‌کردن آدریان جزئیات تجاوز به همسر سرگرد را مفصل تشریح می‌کند. ژرژ طاقت نمی‌آورد و مغزش را متلاشی می‌کند. همان شب سنگدل پیشنهاد می‌کند که گالیتیری از سر راه برداشته شود. اما آدریان تصمیم دارد ژرژ را به عنوان مأمور به استخدام سازمان درآورد و به مأموریت خارج از کشور بفرستد.

نام: کتاب صوتی دوست خائن
حجم فایل: 123 مگابایت
زبان: فارسی
ژانر: رمان و داستان
مدت زمان پخش: 4 ساعت و 28 دقیقه
فرمت فایل: MP4
نویسنده: ژوزه جیووانی
  • 1 replies
    1. مهسا says:

      كار واقعا براش زحمت شده دستتون درد نكنه 🙏🙏🙏🙏🙏 فقط ممنون ميشم براي اينكه كارتون خيلي زنده به نظرم بياد از كيفيت صداي افراد كه خيلي مهمه نزنين مثلا صداي توي تونل واقعا مني كه با هندسفري گوش ميدم آزار دهنده هست يا صداي ناله مرد كوژ پشت اول سكانس خيلي طولاني و آزار دهنده بود
      واقعا عالي بود ممنونمممم ازتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *