عضله سازی، کاهش چربی های اضافه و تغذیه مناسب با 8week shred

8Week Shred – Build Muscle & Lose Fat Training & Nutrition یک دوره آموزشی کامل برای 8 هفته می باشد که با برنامه های کامل باشگاهی ، برنامه غذایی ، راهنمایی هایی برای استفاده از مکمل های غذایی ، تمرین و ویدئو هایی برای کاهش چربی و ساخت عضله به شما کمک می کند تا به وزن و ظاهر دلخواه خود برسید.

 

چه چیز هایی را می آموزید ؟؟

1- ساخت عضله و کاهش چربی ، با علم موثر و کارآمد بر اساس تمرینات ورزشی

2- شیوه ی صحیح رژیم غذایی برای افزایش عضله و کاهش چربی

3- سریع ترین راه برای ساختن سیکس پک ( پول خود را هدر ندهیم )

4- معرفی مکمل های مورد نیاز برای افراد تازه کار

5- تمرین بدن برای پذیرش عادت های طولانی مدت

6- دوچرخه سواری (رکاب زنی) های قدرتی

7- مصرف غذا به صورت متناوب برای موفقیت در کاهش وزن شما

 

موارد مورد نیاز شما

شما باید عضو یک باشگاه بدن سازی باشید  و یا از نظر تجهیزات و وسایل باشگاهی غنی باشید .

نگران نباشید شما به هیچ گونه اطلاعات اولیه ی تمرین های بدن سازی نیازی ندارید .

 

توضیح این فرایند

آیا به دنبال یک تمرین بدن سازی و برنامه ی غذایی مناسب هستید تا شما را به وزن مطلوب مورد نظرتان نزدیک کند ؟؟؟

8week shred تنها برای افرادی است که به صورت جدی به دنبال آن هستند و از آن شانه خالی نمی کنند.

طی سال های متمادی و در طول عمر اینترنت بسیاری از اطلاعات نادرست و نا به جا ، راجع به تناسب اندام  آورده شده است ؛ که با در نظر گرفتن این اشکالات ، گروه پژوهشی بر آن شدند که در وحله اول به شرح و راهنمایی گام به گام این روش که طی 15 سال ، روی داوطلبان مربوطه در این زمینه صورت گرفته ، بپردازند .

که در واقعیت این راهنمایی ها توانستند به صورت چشمگیری موثر عمل کنند.

دلیل موثر عمل کردن این روش دقیقا به خاطر کارکرد آن بر اساس دانش واقعی است.

روش 8week shred بهترین گزینه برای مبتدی هایی است که ضمن رفتن به باشگاه ها ، به دنبال قوانین جزئی برای بدن سازی خود هستند.

این روش به گونه ای طراحی شده است که امکان انعطاف پذیری آن برای افراد مختلف و همچنان شخصی سازی تمرینات وجود خواهد داشت. و در هر گامی که برمیدارید راهنمای شما خواهد بود و شما قرار است این سبک را به روش خود انجام دهید.

هر فاز از این دوره ی ورزشی به گونه ای طراحی شده است که شما را برای فاز بعدی آماده می کند.

 

موارد پشتیبانی در این فرایند

1- ویدئو های مربوط به هر تمرین و چگونگی تاثیر گذای هر کدام از تمرینات

2- تمرینات شدید و قدرتی HIIT : برای سوزاندن بیشترین کالری ممکن شما در کمترین زمان ممکن طراحی شده است.

3- دوچرخه سواری (رکاب زدن) های قدرتی

4- دوره های غذایی متناوب

5- برنامه ی غذایی همراه با جزئیات که بر اساس نیاز های شما دسته بندی میشوند

6- راهنمای استفاده از مکمل های غذایی کامل

7- چگونه مکمل های خود را داشته باشیم .

8- راه های ایجاد سیکس پک

تمام این مسیر ها برای راهنمایی شما در جهت سلامتی کلی بدن شما است و به شما ابزار هایی جهت افزایش انعطاف پذیری ، قدرت و ایجاد سبکی از زندگی سالم شما ارائه میدهد .

بیشتر از 2 الی 3 ساعت در روز تمرینات باشگاهی نداشته باشید

برنامه های غذایی خود مختار که موجب شکست شما در تمریناتتان شود را فراموش کنید.

مکمل های غذایی را که تاثیر مثبتی روی بدن شما ندارند را متوقف کنید

این فرایند ها که بر روی بیش از 100 نفر از داوطلبان طی سال ها و صورت میانگین 10 الی 18 سال صورت گرفته است بسیار آسان و قابل انجام هستند و شما همچنین با کاهش وزن سالم و ساخت عضله در طول گذشت 8 هفته از انجام این تمرین رضایت کافی را کسب خواهید کرد.

 

این فرایند تمرینی بیشتر برای چه کسانی مناسب است ؟

این دوره بیشتر برای افراد مبتدی که به دنبال تمرینات بدنی سالم و برنامه غذایی ضمانت شده و بر اساس مفاهیم علمی هستند ، مناسب میباشد.

نام: 8Week Shred - Build Muscle & Lose Fat Training & Nutrition
حجم فایل: 2 گیگابایت
شرکت سازنده: Udemy
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: Udemy
رمز فایل: www.download.ir
لینک دانلود