Artstation 3D to 2D Workflow for Environment Design
نرم افزار ZBrush می تواند ابزاری ارزشمند برای ساخت سریع و دقیق یک محیط برای هنر مفهومی 2D باشد. در این مجموعه مدرس Stéphane Wootha Richard روند خود را برای مجسمه سازی دارایی های محیط در ZBrush ، نشان می دهد که چگونه صحنه را برای یک رنگ آمیزی دو بعدی ارائه می دهد و سپس روند خود را برای نقاشی روی صحنه 3D در Adobe Photoshop نشان می دهد تا عکس های زیبا نهایی ایجاد شود.
دوره آموزشی Artstation 3D to 2D Workflow for Environment Design
به 5 قسمت تقسیم می شود که در ادامه درباره هر بخش بصورت جداگانه توضیحاتی داده خواهد شد.
قسمت 1 : نگاهی مقدماتی به ZBrush به عنوان ابزاری خلاقانه برای هنرمندان . مدرس این دوره آموزشی بر روی تکنیک های ساده برای ایجاد یک طرح مفهومی در محیط تمرکز خواهد کرد. Stéphane از طریق روند ایجاد هندسه پیشرفت خواهد کرد که بعداً می توانید از آن به عنوان پایه ای برای ترکیب و رنگ آمیزی در فتوشاپ استفاده کنید.
قسمت 2 : Stéphane Wootha Richard روند خود را برای ساختن مجسمه های محیطی در ZBrush به اشتراک می گذارد. این دوره بر روی مجسمه سازی با زمان مناسب با استفاده از یک رنگ 2 بعدی متمرکز است و تکنیک های مربوط به سنگ ها ، پوشش گیاهی و ساختمان ها را پوشش می دهد.
قسمت 3 : Stéphane Wootha Richard روند مجسمه سازی یک محیط دقیق را که به عنوان پایه و اساس برای بقیه این مجموعه عمل می کند ، نشان می دهد. او مسدود کردن ، ملاحظات دوربین و ترکیب ، نور و سایه را پوشش می دهد و همچنین برس های InsertMest خود را برای شاخ و برگ و جزئیات نهایی صحنه ایجاد می کند.
قسمت 4 : در قسمت چهارم استفان ووتا ریچارد روند خود را برای ارائه محیط آماده برای نقاشی در فتوشاپ به اشتراک می گذارد. دوره آموزشی 3D to 2D Workflow for Environment Design مروری بر Keyshot دارد ، برخی از مطالب اساسی را پوشش می دهد و در مورد نور ، بازتاب و بافت صحبت می کند. در پایان این دوره آموزشی صحنه آماده خواهد شد تا برای نقاشی به فتوشاپ صادر شود.
قسمت 5 : در قسمت پنجم استفان ووتا ریچارد روند خود را برای نقاشی روی رندر نهایی در فتوشاپ به اشتراک می گذارد تا تصویر نهایی را ایجاد کند. این دوره شامل وارد کردن رندرها به فتوشاپ ، نحوه سازماندهی لایه ها برای ویرایش ، کمپوست رندرهای Render و Texture ، افزودن عمق و Paint Over و Polish نهایی تصویر است.