قدم بعدی را در حرفه خود بردارید! خواه شما یک حرفه ای تازه کار، مدیر مجرب، مدیر مشتاق، حرفه ای نوظهور باشید. این دوره فرصتی است تا مدیریت تجارت الکترونیک و قابلیت های مالی الکترونیکی خود را تقویت کنید، کارایی خود را برای رشد حرفه ای افزایش دهید و تأثیر مثبت و ماندگاری در تجارت یا سازمان دیجیتال داشته باشید.
با استفاده از این دوره به عنوان راهنمای شما، یاد می گیرید که چگونه:
همه کارکردها و مهارت های اساسی مورد نیاز تجارت الکترونیکی است.
قانون فناوری اطلاعات (اصلاح)، 2000، مسائل امنیت سایبری تجارت الکترونیک در هند، و مقررات قانونی حاکم بر افترا سایبری در هند: قانون مجازات هند، 1860
برای اطلاعات جزییات مربوط به محیط کسب و کار به قالب ها و قالب های توصیه شده دسترسی پیدا کنید.
مطالعات موردی مفید را بیاموزید، تجارت الکترونیک را برای یک دوره زمانی معین درک کنید. چارچوب قانونی E-Security با فرم ها و چارچوب های مفید.
امروز روی خودتان سرمایه گذاری کنید و از مزایای آن برای سال های آینده بهره مند شوید.
چارچوب های دوره
سخنرانی های ویدئویی جذاب، مطالعات موردی، ارزیابی، منابع قابل دانلود و تمرین های تعاملی. این دوره برای آشنایی با تجارت الکترونیک، اهمیت آن از طریق فصول/واحدهای مختلف ایجاد شده است. چگونه می توان ساختارهای نظارتی مناسب را حفظ کرد و انواع مختلف سیاست های امنیت الکترونیکی را درک کرد. همچنین برای آشنایی با سیاست های مالی و پرداخت الکترونیکی.
چارچوب قانونی به شما کمک می کند تا در مورد مراحل قانونی که یک فرد در صورت مواجهه با هر نوع تهدید الکترونیکی در هند می تواند انجام دهد، آشنا شوید. E-Finance به شما کمک می کند تا در مورد کاربردها و اهمیت آن در تجارت الکترونیک و نحوه نگهداری و مدیریت آن بر اساس عوامل تعیین کننده و تأثیرات فناوری در حال تغییر و توسعه یافته، آشنا شوید. این ویدئو همچنین به درک جزئیات مربوط به بانکداری خانگی، تجارت الکترونیک، قرارداد الکترونیکی و محل ثبت شکایت کمک می کند.
این دوره شامل مطالعات موردی متعدد، منابعی مانند قالبها، قالبها، کاربرگها، مطالب خواندنی، آزمونها، خودارزیابی، مطالعه فیلم و تکالیف برای پرورش و ارتقاء دانش تجارت الکترونیک شما در جزئیات است.
در قسمت اول دوره، جزئیات تجارت الکترونیک، مدل کسب و کار تجارت الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، ارتباط آن با پلت فرم کسب و کار دیجیتال را خواهید آموخت. تبلیغات الکترونیکی و برندسازی اینترنتی.
در بخش میانی دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه دانش پرداخت الکترونیکی و نقدی الکترونیکی را توسعه دهید. با آن فرآیند تراکنش کارت اعتباری آنلاین (VISA) پردازش سفارش کارت پرداخت، سیستم نقدی کارت هوشمند، کارتهای اعتباری هوشمند مبتنی بر رابطه و سیستم پرداخت خرد.
در بخش پایانی دوره، دانش مربوط به امور مالی الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، چارچوب قانونی تجارت الکترونیک و امنیت الکترونیکی را توسعه خواهید داد. شما پشتیبانی کامل را دریافت خواهید کرد و تمام معادن شما در عرض 48 ساعت به صورت تضمینی پاسخ داده می شوند.
محتوای دوره Certification in E Commerce Management شامل چه چیزهایی می شود؟
محتوای دوره:
قسمت 1
مقدمه و طرح مطالعه
· مربی خود را معرفی و بشناسید
· طرح مطالعه و ساختار دوره
- 1. تجارت الکترونیک.
واحد 1.1: مقدمه
واحد 1.2: معنی
واحد 1.3: تعریف تجارت الکترونیک
واحد 1.4: نمونه هایی از تجارت الکترونیک
واحد 1.5: حوزه تجارت الکترونیک
واحد 1.6: محدودیت های تجارت الکترونیکی
واحد 1.7: تأثیر تجارت الکترونیک
- مدل های کسب و کار برای تجارت الکترونیک.
واحد 2.1: مقدمه
واحد 2.2: معنی و تعریف پورتال
واحد 2.3: انواع مدل های کسب و کار
واحد 2.3.1: کسب و کار – به – تجارت (B2B)
واحد 2.3.2: تجارت به مصرف کننده (B2C)
واحد 2.3.3: مصرف کننده به مصرف کننده (C2C)
واحد 2.3.4 : مصرف کننده به تجارت (C2B)
واحد 2.3.5: تجارت به دولت (B2G)
واحد 2.3.6: دولت به تجارت (G2B)
واحد 2.3.7: دولت – به – شهروند (G2C)
واحد 2.3.8 : مدل کارگزاری
واحد 2.3.9: مدل زنجیره ارزش
- بازاریابی الکترونیکی
واحد 3.1 : M Commerce
واحد 3.2: بازاریابی الکترونیکی
واحد 3.2.1: مزایای بازاریابی الکترونیکی
واحد 3.2.2: معایب بازاریابی الکترونیکی
واحد 3.3: بازاریابی سنتی
واحد 3.3.1: مزایای بازاریابی سنتی
واحد 3.3.2: معایب بازاریابی سنتی
واحد 3.4: بازاریابی الکترونیکی در مقابل بازاریابی سنتی
واحد 3.5: E تبلیغات
واحد 3.5.1: تبلیغات نمایشی
واحد 3.5.2 : تبلیغات بنری وب
واحد 3.5.3 : تبلیغات قاب
واحد 3.5.4: بهینه سازی موتورهای جستجو
واحد 3.5.5: بازاریابی موتورهای جستجو
واحد 3.6: گرایش بازاریابی اینترنتی
واحد 3.7: نام تجاری اینترنتی
واحد 3.8: روش های موثر برای به حداکثر رساندن حضور برند الکترونیکی
واحد 3.9: استراتژی های بازاریابی
واحد 3.9.1: استراتژی های بازاریابی ایمیلی
واحد 3.9.2: استراتژی های بازاریابی وابسته
واحد 3.9.3: استراتژی های بازاریابی ویروسی
واحد 3.9.4: استراتژی های اهرم برند
واحد 3.9.5: بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
قسمت 2
- پرداخت الکترونیکی
واحد 4.1: سیستم پرداخت الکترونیکی
واحد 4.1.1: طراحی سیستم پرداخت الکترونیکی
واحد 4.1.2: انواع پرداخت الکترونیکی
واحد 4.2: کارت
واحد 4.3: پرداخت بیومتریک
واحد 4.4: پرداخت شخص به شخص
واحد 4.5: پرداخت مبتنی بر توکن دیجیتال
واحد 4.6: کارت به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی
واحد 4.7: فرآیند تراکنش کارت اعتباری آنلاین (VISA) پردازش سفارش کارت پرداخت
واحد 4.8: سیستم نقدی کارت هوشمند
واحد 4.9: کارت های اعتباری هوشمند مبتنی بر رابطه
واحد 4.10: سیستم پرداخت خرد
واحد 4.10.1: مزایای سیستم پرداخت خرد
واحد 4.10.2: معایب سیستم پرداخت خرد
واحد 4.11: پول نقد الکترونیکی
واحد 4.12: استفاده از ارز دیجیتال
قسمت 3
- امور مالی و بانکداری الکترونیکی
واحد 5.1: امور مالی الکترونیکی
واحد 5.1.1: اهمیت امور مالی الکترونیکی
واحد 5.2 : معنی بانکداری الکترونیکی
واحد 5.2.1: اهمیت بانکداری الکترونیکی
واحد 5.3: پروتکل برنامه بی سیم
واحد 5.4: بانکداری خانگی
واحد 5.5: بانکداری اینترنتی
واحد 5.6: بانکداری سنتی در مقابل بانکداری الکترونیکی
واحد 5.7: معنی تجارت الکترونیکی
واحد 5.7.1: اهمیت و مزایای تجارت الکترونیکی
- چارچوب قانونی برای تجارت الکترونیک
واحد 6.1: مقدمه
واحد 6.2: فناوری اطلاعات (اصلاح) قانون، 2000
واحد 6.3: مسائل امنیت سایبری تجارت الکترونیک در هند
واحد 6.4: مقررات قانونی حاکم بر افترا سایبری در هند: قانون مجازات هند، 1860
واحد 6.5: قانون فناوری اطلاعات، 2000
واحد 6.6: کجا باید شکایت کرد؟
واحد 6.7 : تشکیل قرارداد الکترونیکی
واحد 6.8: مسائل مالیاتی
- امنیت الکترونیکی
واحد 7.1: مقدمه
واحد 7.2: مفهوم امنیت الکترونیکی
واحد 7.3: نیاز به امنیت الکترونیکی
واحد 7.4: ابزار امنیت الکترونیکی
واحد 7.5: حفاظت از ویروس
- تکلیف
س 1. منظور شما از بازاریابی الکترونیکی چیست؟ در مورد مزایا و معایب بازاریابی الکترونیکی توضیح دهید.
س 2. منظور شما از مدل کسب و کار در تجارت الکترونیک چیست؟ با هر دو نوع مدل کسب و کار توضیح دهید؟
س 3. منظور شما از تجارت الکترونیک چیست؟ برخی از دامنه تجارت الکترونیک را توضیح دهید؟
منابع و الگوها
مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک
الگوهای مدیریت کسب و کار تجارت الکترونیک
فرآیند مدیریت کسب و کار تجارت الکترونیک
مطالعات موردی مدیریت کسب و کار تجارت الکترونیک
الگوی ارائه تجارت الکترونیکی تجاری مدرن آبی و زرد
ارائه مصور داده های تجارت الکترونیکی دایره مدرن زرد و نیروی دریایی
نمونه-الگو-شرایط-شرایط-تجارت الکترونیک
این دوره برای چه کسانی است:
افراد حرفه ای با دانش تجارت الکترونیک و امور مالی الکترونیکی که می خواهند خود را به خوبی در دنیای تجارت دیجیتال تثبیت کنند.
متخصصان جدیدی که به دنبال موفقیت آنها در زمینه تجارت الکترونیک هستند.
مدیران هیئت اجرایی موجود، مدیران عاملی که به دنبال جذب و نوآوری بیشتر از تیم ها و سازمان های خود در دنیای تجارت دیجیتال هستند.
الزامات
شما باید به تجارت الکترونیک علاقه داشته باشید.
علاقه به برندسازی اینترنتی، سیستم پرداخت خرد و نقدی الکترونیکی.
علاقه مند به دریافت دانش کارت، پرداخت بیومتریک، پرداخت شخص به شخص، پرداخت مبتنی بر توکن دیجیتال، کارت به عنوان سیستم پرداخت الکترونیکی و فرآیند تراکنش کارت اعتباری آنلاین (VISA) پردازش سفارش کارت پرداخت باشید. باید به سیستم نقدی کارت هوشمند و کارت های اعتباری هوشمند مبتنی بر رابطه نیز علاقه مند باشد.
علاقه مند به درک چارچوب قانونی تجارت الکترونیک و امنیت الکترونیکی باشید.
لینک دانلود
دانلود پارت 01 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 02 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 03 با حجم 2 گیگابایت
دانلود پارت 04 با حجم 2 گیگابایت