Character Rigging In Maya For Game Production
با مفاهیم اصلی Rigging در مایا و چگونگی ساخت های شخصیت آماده برای تولید ، انیماتور آشنا شوید. این کارگاه 5 ساعته توسط Taylor Whitsett انیماتور فنی در Respawn Entertainment تدریس می شود که شما مشاهده می کنید که چگونه اصول اولیه Rigging را برای ایجاد شخصیت خلاقانه اعمال کنید. در حالی که Rigging در شخصیت اغلب احساس طاقت فرسایی می کند ، اما نیازی به این کار نیست. تیلور تکنیک های اثبات شده صنعت را که از طریق تجربه کار بر روی عناوینی از جمله Walking Dead: Saints & Sinners و Medal of Honor: Above and Beyond به دست آورده است ، به شما کمک می کند تا از این طریق بتوانید از هر مانعی عبور کنید.
دوره آموزشی Character Rigging In Maya For Game Production
را دنبال کنید زیرا تیلور مفاهیم اساسی Rigging را معرفی می کند و مراحل ساخت شخصیت کارآمد را برای بازی ها طی می کند. از ایجاد کاراکتر تا راه اندازی اسکلت bind و ایجاد یک کنترل کننده تا ساخت سیستم های Rigging و انیمیشن خودکار . این دوره آموزشی جزئیات کل جریان کار در مایا را نشان می دهد. هدف دوره آموزشی Character Rigging In Maya For Game Production توانمند سازی شما با ایده ها و مفاهیمی است که می توانید برای نتایج موثر در هر مدل شخصیتی به کار ببرید. مدل شخصیت Nyra که در سراسر کارگاه به نمایش گذاشته شده است توسط Paul Tosca با استعداد فوق العاده ایجاد شده است و به عنوان یک پرونده پروژه با این کارگاه در دسترس است.
- Chapter List :
- 00. Preview
- 01. Introduction to Character Rigging in Maya for Game Production
- 02. Setting up the Character Rigging Pipeline in Maya
- 03. Prepping the Character Geometry for Rigging in Maya
- 04. Building the Skeleton in Maya — Part 1
- 05. Building the Skeleton in Maya — Part 2
- 06. Creating Forward/Inverse Kinematic Arms in Maya
- 07. Building the Spine in Maya — Part 1
- 08. Building the Spine in Maya — Part 2
- 09. Adding Deformation Helper Joints in Maya
- 10. Building Automated Control Systems in Maya — Part 1
- 11. Building Automated Control Systems in Maya — Part 2
- 12. Final Character Rig Cleanup in Maya