
Google Analytics Training
فیلم آموزشی محصول کمپانی معروف Udemy و به زبان انگلیسی میباشد. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل یک سرویس تجزیه و تحلیل رایگان وب سایت است که توسط گوگل ارائه می شود و به شما در درک ترافیک وب سایت خود کمک می کند و همچنین بینشی در مورد نحوه یافتن و استفاده کاربران از وب سایت شما ارائه می دهد. در واقع این نرم افزار محبوب ترین نرم افزار تجزیه و تحلیل دیجیتال است و خدمات آنالیز وب را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جزئیات عمیق درباره بازدید کنندگان وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل ، می توانید بازده سرمایه گذاری (RoI) را برای تلاشهای بازاریابی آنلاین خود پیگیری کنید. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل بینش ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند به شما در شکل گیری استراتژی موفقیت در تجارت کمک کند. از امروز ، تقریباً تمام مشاغل از طریق وب سایت حضور آنلاین دارند. بنابراین ، برای شما بسیار مهم می شود که ساختار داخلی وب سایت خود را یاد بگیرید تا ببینید که آیا هدف خود را انجام می دهد یا نه. برای این کار ، شما باید بدانید که مردم هنگام مراجعه به وب سایت شما ، چه مدت اقامت خود و اینکه چه صفحاتی را در وب سایت شما بازدید می کنند انجام می دهند. صرف نظر از اینکه شما یک وب سایت تجارت الکترونیکی باشید یا یک وبلاگ آموزنده ، مطمئناً می خواهید رفتار بازدید کنندگان خود را درک و مطالعه کنید تا نتایج بهتری کسب کنید. این دوره به گونه ای طراحی شده است که مهمترین چیز برای بازاریاب در این ابزار قدرتمند گزارش دهی را نشان می دهد. علاوه بر این ، به شرکت کنندگان کمک می کند تا درک کنند که چه اقداماتی باید در شرایط مشترک انجام شود و چگونه می توان فعالیتها را برای افزایش اهداف تجاری خود انجام داد. در این دوره آموزش تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل با تمام ویژگی های تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل از جمله نحوه ایجاد یک حساب کاربری ، اجرای کد رهگیری ، تجزیه و تحلیل گزارش های اساسی و تنظیم اهداف و پیگیری رقابت ها یاد می گیرید. همچنین در مورد ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل از جمله جمع آوری داده ها ، پردازش و پیکربندی و ابزارهای پیچیده تر تجزیه و تحلیل و بازاریابی مطلع شوید.آنچه در دوره Google Analytics Training یاد خواهید گرفت:
_ از دانش نهایی تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل مطلع شوید
_ تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل را بطور صحیح و سریع تنظیم کنید
_ ویژگی های محصول ، گزینه ها ، زبانه ها ، ابزارها را درک کنید
_ موفقیت کمپین های بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید
_ مهمترین معیارها را در راستای اهداف کسب و کار اندازه گیری کنید
_ ترافیک سایت و جذب کاربر را در وب سایت خود بهینه کنید
_ برای دریافت فروش ، ورود به سیستم ، تبدیل ، تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید
_ بسیاری از گزارش های سفارشی ، ابعاد ، اندازه گیری ها ، گروه بندی کانال ها و هشدارها
_ درک کنید که چگونه رویدادها کار می کنند و کدام یک از آنها منطقی است تا استفاده کنید
_ بیاموزید که چگونه مدل های مختلف انتساب کار می کنند و آن را بهینه می کنید
_ گزارش های در زمان واقعی ، گزارش های مخاطبان ، گزارش های تملک ، گزارش های رفتاری ، گزارش تبدیل را بسازید
_ تقسیم مشتری
_ شخصی سازی و کشف