Gumroad – Squirtle Modelling & Texturing Series
در این مجموعه نحوه مدلسازی سه بعدی و طراحی گرافیکی را در نرم افزار های Zbrush ، Maya و Zbrush ، Maya میاموزید. من ( مربی ) روش و مراحل کار خود را با روایت گام به گام مرور می کنم. در طول مسیر ، من در مورد همه اینها صحبت خواهم کرد: طراحی ، UV ، مدل سازی ، مجسمه سازی ، بافت ، توپولوژی و … . من اصول اولیه این نرم افزار ها را آموزش نخواهم داد اما 11 درس برای آموزش تکنیکهایی که در کل استفاده می کنم را برای شما ارائه می دهم.
- سر فصل های این دوره آموزشی:
- 00 – Intro / VFX Asset Pipeline
- 01 – Ref is King
- 02 – Zbrush Blockout
- 03 – Retopo & UVing
- 03b – Retopoing Cont. Shell & Tail
- 04 – UV and UDIM Workflow
- 05 – Zbrush Hand Sculpted Details
- 06 – Painting Displacement in Mari
- 06b – Shell Problem Solving
- 07 – Analysing a First Pass Render
- 08 – Zbrush Second Pass
- 09 – Mari and Zbrush Balancing
- 10 – Colour Block In and Mari Setup
- 11 – Adding More Colour Details in Mari
- 12 – Shell Hand Painting in Mari
- 13 – Checking Renders and Making Edits
- 13b – Final Mari Colour Textures
- 14 – Making Secondary Maps
- 15 – Glasses, Nails and Eyes
- 16 – Arnold Render Scene Overview
- 17 – Post Mortem