Marketing Analytics: Pricing Strategies and Price Analytics
فیلم آموزشی محصول کمپانی معروف Udemy و به زبان انگلیسی میباشد .
شرح دوره Marketing Analytics: Pricing Strategies and Price Analytics:
شما به دنبال یک دوره کامل در مورد استراتژی های قیمت گذاری و تجزیه و تحلیل قیمت گذاری هستید که درآمد / سود شرکت شما را به حداکثر برساند ، درست است؟ این دوره به شما می آموزد که شما باید در مورد استراتژی های مختلف قیمت گذاری و نحوه اجرای آن با استفاده از امتیازات حداکثر قیمت بدانید .
پس از گذراندن
دوره Marketing Analytics: Pricing Strategies and Price Analytics
می توانید:
راهکارهای قیمت گذاری مانند قیمت گذاری خطی ساده ، بسته بندی قیمت ، تخفیف مقدار ، تخفیف قیمت ، اعمال تعرفه دو بخشی و موارد دیگر را اجرا کنید . با اجرای حداکثر امتیاز نقطه درآمد / سود با استفاده از افزونه حل کننده اکسل ، درآمد / سود شرکت خود را افزایش دهید . با اطمینان تمرین کنید ، در مورد استراتژی های مختلف قیمت گذاری استفاده شده توسط سازمان ها ، بحث و گفتگو داشته باشید .
چگونه دوره Marketing Analytics: Pricing Strategies and Price Analytics به شما کمک می کند؟
گواهی تأیید تکمیل به کلیه دانشجویانی که این دوره بازاریابی را انجام می دهند ارائه می شود: استراتژی های قیمت گذاری و دوره تحلیلی قیمت.
اگر مدیر اقتصادی یا مدیر اجرایی یا دانشجویی هستید که می خواهید استراتژی های قیمت گذاری را در مشکلات دنیای واقعی کسب و کار بیاموزید و به کار ببندید ، این دوره با آموزش به شما محبوب ترین استراتژی های قیمت گذاری و نحوه اجرای آن ، پایه ای محکم را برای شما رقم خواهد زد. آی تی.
چرا باید این دوره را انتخاب کنید؟
_ مفاهیم نظری و موارد استفاده از هر استراتژی قیمت گذاری .
_ دستورالعمل های مرحله به مرحله در مورد چگونگی رسیدن به امتیاز / درآمد حداکثر بهینه در اکسل .
_ بارگیری فایل اکسل حاوی داده ها و راه حل های مورد استفاده در هر سخنرانی .
_ کلاس یادداشت ها و تکالیف برای تجدید نظر و تمرین مفاهیم .
_ کلاسهای عملی که در آن ما برای هر یک از این استراتژی ها الگوی ایجاد می کنیم ، چیزی است که این دوره را از سایر دوره های آنلاین موجود متمایز می کند .
در دوره Marketing Analytics: Pricing Strategies and Price Analytics چه چیزی پوشش داده شده است؟
دانستن تأثیر قیمت گذاری بر درآمد و سودآوری از مهمترین موضوعاتی است که مدیران با آن روبرو هستند . در این دوره ، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توان از آنالیزوریک برای تعیین استراتژی قیمت گذاری مورد استفاده استفاده کرد ، که به دستیابی به اهداف شرکت کمک می کند .