دانلود دوره آموزشی یودمی Udemy -Operations Management In Small Businesses: Key Techniques با لینک مستقیم به صورت رایگان در سایت دانلود فارسی منتشر شد. عملیات کسبوکارهای کوچک معمولاً بهطور غیررسمی و از طریق آزمون و خطا توسعه مییابند. مدیریت عملیات میتواند یک کسبوکار را به موفقیت برساند یا از بین ببرد. با رشد کسبوکار شما، نیاز به اطمینان از اثربخشی و کارایی عملیات آن احساس خواهد شد. تکنیکهای مدیریت عملیات که ریشه در سازمانهای بزرگ دارند، میتوانند با نتایج بسیار خوبی در کسبوکارهای کوچک بهکار گرفته شوند. این دوره یک راهنمای عملی است برای چگونگی استفاده از این تکنیکهای اثبات شده در کسبوکارهای کوچک.
با دانلود دوره آموزشی یودمی Udemy -Operations Management In Small Businesses: Key Techniques چه چیزی خواهید آموخت؟
این دوره شما را در مسیری قرار میدهد که شامل موارد زیر است:
- یادگیری مفاهیم کلیدی مدیریت عملیات
- بررسی اینکه چگونه مدیریت عملیات میتواند استراتژی کسبوکار شما را به ثمر برساند
- یادگیری چگونگی طراحی محصولات، خدمات، عملیات و فرآیندها
- بررسی اینکه چگونه عملیات میتواند برنامهریزی و اجرا شود
- یادگیری اینکه چگونه عملیات همیشه قابل بهبود است
این دوره بهطور خاص برای صاحبان و مدیران کسبوکارهای کوچک طراحی شده است. همچنین مناسب برای دانشجویان رشتههای مدیریت کسبوکار، در هر سطحی، است که به دنبال راهاندازی یا کار در یک کسبوکار کوچک هستند. برای شرکت در این دوره نیازی به دانش نظری قبلی نیست. شما باید علاقهمند به اداره یک کسبوکار موفق باشید، چه اکنون و چه در آینده. تجربه عملی در مدیریت کسبوکارهای کوچک یا آشنایی کلی با نحوه عملکرد یک کسبوکار کوچک به شما کمک میکند تا این تکنیکها را مستقیماً با موقعیتهای واقعی مرتبط کنید.
این دوره شامل 40 سخنرانی به صورت ارائههای ویدیویی است و همچنین موارد زیر را شامل میشود:
- 4 آزمون کوتاه برای تأیید فهم شما از بخشهای مختلف دوره
- مطالعات موردی کوچک از کاربرد این تکنیکها در بخشهای مختلف کسبوکارهای کوچک
- پیشنهاداتی برای فعالیتهایی که میتوانید تکنیکهای خاص را در کسبوکار خود یا کسبوکاری که با آن آشنایی دارید، بهکار ببرید
- بحثهایی که در آن میتوانیم تجربیات خود را از بهکارگیری این تکنیکها به اشتراک بگذاریم
ما مجموعهای از تکنیکها از جمله: تطبیق عملیات با استراتژی، بهینهسازی انعطافپذیری و هزینه، طراحی چیدمانها، به حداکثر رساندن بهرهوری، مدیریت زنجیره تأمین، روشهای ناب، برنامهریزی و کنترل پروژه، مدیریت ریسک و بهبود کیفیت را یاد خواهیم گرفت.
سر فصل های دانلود دوره آموزشی یودمی Udemy -Operations Management In Small Businesses: Key Techniques چیست؟
بخش 1: مدیریت عملیات چیست؟ مقدمهای بر مفاهیم پایه
سخنرانی 1: مقدمه
سخنرانی 2: مدیریت عملیات چیست؟
سخنرانی 3: معرفی سخنرانیهای جدید در زمینه هوش مصنوعی در مدیریت عملیات
سخنرانی 4: چگونه هر کسبوکار کوچک درگیر تحول است.
سخنرانی 5: اجزای اصلی مدیریت عملیات
سخنرانی 6: ویژگیهای عملیات
بخش 2: مدیریت عملیات، استراتژی کسبوکار و عملکرد را بهبود میدهد
سخنرانی 7: هدف مدیریت عملیات
سخنرانی 8: رابطه بین استراتژی کسبوکار و عملیات
سخنرانی 9: رویکردهای تنظیم استراتژی کسبوکار
سخنرانی 10: مشارکت عملیات
سخنرانی 11: چهار دیدگاه در مورد استراتژی عملیات
سخنرانی 12: یک استراتژی عملیات چه محتوایی باید داشته باشد؟
بخش 3: طراحی فرآیندها، عملیات، محصولات و خدمات
سخنرانی 13: طراحی محصول و خدمات
سخنرانی 14: طراحی فرآیند
سخنرانی 15: ماتریس محصول-فرآیند و ماتریس محصول-خدمات
سخنرانی 16: نقشهبرداری فرآیند
سخنرانی 17: طراحی شبکه تأمین
سخنرانی 18: مکانیابی عملیات
سخنرانی 19: چیدمان و جریان
سخنرانی 20: فناوری فرآیند
سخنرانی 21: نوآوری
بخش 4: برنامهریزی و تحویل عملیات
سخنرانی 22: اجزای اصلی برنامهریزی و کنترل
سخنرانی 23: فعالیتهای برنامهریزی
سخنرانی 24: برنامهریزی برای پاسخگویی به تقاضا
سخنرانی 25: مدیریت بازده
سخنرانی 26: مدیریت موجودی
سخنرانی 27: عملکرد زنجیره تأمین
سخنرانی 28: فعالیتها، روابط و رفتار زنجیره تأمین
سخنرانی 29: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
سخنرانی 30: بهینهسازی کسبوکار شما با رویکرد ناب (LEAN)
سخنرانی 31: رویکرد ناب در راهاندازی و رشد کسبوکارهای کوچک
سخنرانی 32: برنامهریزی نیازهای مواد (MRP)
سخنرانی 33: برنامهریزی منابع سازمانی (ERP)
سخنرانی 34: برنامهریزی و کنترل پروژههای شما – رویکرد “آبشاری”
سخنرانی 35: برنامهریزی و کنترل پروژههای شما – رویکرد چابک (Agile)
بخش 5: بهبود عملیات
سخنرانی 36: کیفیت چیست؟
سخنرانی 37: رویکردهای مدیریت کیفیت
سخنرانی 38: رویکردهای بهبود کیفیت – مدیریت کیفیت جامع (TQM)
سخنرانی 39: رویکردهای بهبود کیفیت – چرخههای بهبود
سخنرانی 40: رویکردهای بهبود کیفیت – کنترل فرآیند آماری
سخنرانی 41: رویکردهای بهبود کیفیت – شش سیگما (Six Sigma)
سخنرانی 42: مدیریت ریسک – شناسایی علل ریسک
سخنرانی 43: جلوگیری از شکست
سخنرانی 44: کاهش اثرات شکست
سخنرانی 45: بازیابی از اثرات شکست
سخنرانی 46: نتیجهگیری و گامهای بعدی
سخنرانی 47: معرفی سخنرانیهای جدید در زمینه هوش مصنوعی در مدیریت عملیات
بخش 6: هوش مصنوعی در مدیریت عملیات – درک هوش مصنوعی
سخنرانی 48: هوش مصنوعی در مدیریت عملیات – مقدمه
سخنرانی 49: هوش مصنوعی چیست؟
سخنرانی 50: شبکه عصبی چیست؟
سخنرانی 51: استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت عملیات
سخنرانی 52: یادگیری ماشین تحت نظارت
سخنرانی 53: یادگیری ماشین بدون نظارت
سخنرانی 54: یادگیری ماشین نیمهنظارت شده
سخنرانی 55: یادگیری تقویتی
سخنرانی 56: پردازش زبان طبیعی (NLP)
بخش 7: هوش مصنوعی در مدیریت عملیات – کاربرد هوش مصنوعی در عملیات کسبوکار
سخنرانی 57: هوش مصنوعی در طراحی محصول
سخنرانی 58: هوش مصنوعی در طراحی خدمات
سخنرانی 59: هوش مصنوعی در طراحی شبکه تأمین
سخنرانی 60: هوش مصنوعی در طراحی فناوری فرآیند
سخنرانی 61: هوش مصنوعی در پیشبینی تقاضا
سخنرانی 62: هوش مصنوعی در عملیات انبار
سخنرانی 63: هوش مصنوعی در لجستیک
سخنرانی 64: هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) و برنامهریزی و کنترل پروژه
سخنرانی 65: هوش مصنوعی در بهبود کیفیت محصول
سخنرانی 66: هوش مصنوعی در بهبود کیفیت خدمات
این دوره برای چه کسانی مناسب است:
- صاحبان و مدیران کسبوکارهای کوچک
- دانشجویان رشتههای مدیریت کسبوکار، در هر سطحی، که قصد راهاندازی یا کار در یک کسبوکار کوچک را دارند
پیشنیازها
نیازی به دانش نظری قبلی نیست
برای ایجاد یک زمینه مفید جهت بهکارگیری تکنیکها، دانشجویان باید یا در یک کسبوکار کوچک مشغول به کار باشند یا با یک کسبوکار کوچک آشنایی داشته باشند