تبلیغات

سریال گیسو

تبلیغات

برنامه پیشگو

دانلود فیلم آموزشی Udemy – Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool

Udemy Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool

مشتریان برای تجارت مهم هستند. در زمان کنونی مشاغل باید وقت و تلاش خود را صرف افزایش تجربه مشتری با این تجارت کنند که می تواند به وفاداری بهتر مشتری منجر شود. وفاداری مشتری به سودآوری بهتر منجر می شود ، زیرا هر چه فروش بیشتر شود مشتری هم بیشتر خواهد شد. به منظور افزایش تجربه مشتری در تجارت ، باید نقاط تماس آنها را با مشاغل مرتبط ترسیم کنیم. در

دوره آموزشی Udemy Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool

ما نقشه سفر مشتری را با اشاره به یک هتل توضیح خواهیم داد. اگرچه صنعت آن کاملاً خاص است ، اما این صنعت می تواند از این مزایا بهره مند شود زیرا اصول کار و فرآیندها ثابت می مانند. این دوره توسط آقای Sanjeev Nayar که یک متخصص مهمان نوازی است ارائه می شود. او یک هتل زنجیره ای را در هند هدایت کرده و بیش از 35 سال تجربه دارد.
  • آنچه در دوره Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool خواهید آموخت :
  • نقشه سفر مشتری
  • تجربه مهمان
  • مدیریت هتل
  • مدیریت عملیات هتل
  • چگونه مشتریان را به وجد بیاوریم
  • این دوره آموزشی برای چه کسانی است :
  • دانشجویان مدیریت هتل
  • مدیران هتل
  • صاحبان هتل
 
  • What you’ll learn
  • Customer journey map
  • Guest Experience
  • Hotel management
  • Hotel operations management
  • how to delight customers
  • Requirements
  • None, you will learn from basics

نام: Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool
حجم فایل: 1.7 گیگابایت
شرکت سازنده: Udemy
کیفیت: 720p
زیرنویس: دارد
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 01 ساعت و 25 دقیقه
فرمت فایل: MP4
تاریخ تولید: 2021
رمز فایل: www.download.ir

Udemy - Customer Journey Map Guest Experience Enhancement Tool

Customers are important for the business. In current times businesses need to spend time and effort in enhancing the customer experience with the business which can lead to better customer loyalty.
Customer loyalty leads to better profitability since It is cheaper to sell existing customers compare to finding new customers.
In order to enhance customer experience with the business, we need to map their touchpoints with business related to
Discovery stage (before sale/booking)
Booking Stage or inquiry stage
Service delivery stage (arrival to the hotel stage and inhouse experience)
Check out the experience and billing stage.

لینک دانلود