Udemy MAILCHIMP pour le ECommerce ATELIERS PRATIQUES
آموزش عملی برای تسلط بر همه کدهای ایمیل و خبرنامه برای بهبود نرخ تبدیل سایت تجارت الکترونیکی. برای یک کسب و کار ، ایمیل و خبرنامه از ابزارهای ضروری بازاریابی مستقیم هستند و برای کسانی که به شبکه های اجتماعی سوگند یاد می کنند جرمی نیست. جذاب ، ارزان ، موثر ، این دو راه حل مزیت تولید سریع نتایج را ارائه می دهد. اما آنها به یک دانش فنی خاص نیاز دارند. شما گام به گام با نحوه ایجاد و پیکربندی حساب Mailchimp خود ، ایجاد و مدیریت لیستی از مشترکان ، ایجاد یک الگوی ایمیل که با کشیدن و رها کردن به راحتی قابل ویرایش است و برای ارسال خبرنامه های تقسیم شده توسط مشترک ، خواهید آموخت. از مشخصات خود استفاده کرده و فرم اشتراک شخصی را در سایت خود ادغام کنید.
- آنچه خواهید آموخت :
- حساب خود را پیکربندی کنید ، درباره صورتحساب بیشتر بدانید
- مخاطبین را وارد کنید ، فرم های ثبت نام ایجاد کنید و مخاطبان Mailchimp خود را مدیریت کنید.
- ایمیل خرید ، پیام خوش آمد گویی و موارد دیگر به صورت خودکار ارسال شود.
- بیاموزید که چگونه مخاطبین خود را برای دریافت تبلیغات خود جلب کنید.
- محتوای ایمیل ها ، صفحه های ورد ، وب سایت و انواع دیگر بازاریابی خود را در Mailchimp شخصی سازی کنید.
- از Mailchimp برای ایجاد و ارسال ایمیل برای مخاطبین خود استفاده کنید
- صفحات وب مستقلی ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند از طریق ایمیل ها ، تبلیغات یا سایر مکان های دیجیتالی “به آنها سرویس دهند”
- تأثیرات اقدامات خود را بسنجید
- این دوره آموزشی برای چه کسانی است :
- فروشندگان مستقل ، کارآفرینان ، مدیران TPE-PME
- مدیران بازاریابی و فروش
- مدیران وب ، فریلنسر
- افرادی که پروژه ای را راه اندازی می کنند (گروه موسیقی ، وبلاگ و غیره)