دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود گلچین بهترین بازی ها و نرم افزارهای برتر اندروید ژانویه 2014

امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت گلچین کاملی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و بازی های برتر اندروید را در اختیارتان قرار داده ایم، این مجموعه شامل بهترین بازی های اچ دی و بهترین نرم افزارهای کاربردی دسامبر 2013 و ژانویه 2014 می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب لیست تک تک بازی ها و نرم افزارها را به همراه تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از دانلود این پکیج لذت ببرید

 

ویژگی های پکیج :

– در این مجموعه سعی شده بهترین و برترین بازیهای ماه دسامبر 2013 و اکتبر 2014 را به انتخاب کاربران محترم جمع آوری کنیم .

– ‫بازیهای انتخاب شده برای این مجموعه همگی دارای گرافیک بالا و محیطی ۳ بعدی و کیفیت اچ دی می باشند .

– بازیهای این مجموعه مناسب برای تمام سنین انتخاب شده است .

– این مجموعه شامل بازی های اکشن، استراتژیک، ماجراجویی، کارتونی، ورزشی، مسابقه ای، ترسناک و آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزارهای کاربردی و اجتماعی می باشد .

– قابل استفاده در تمامی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید می باشد .

– قابل نصب بر روی تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد .

 

گلچین جدیدترین ورژن بازی های مسابقه ای و ورزشی :

بازی Asphalt 8 v 1.2.0 :

بازی آسفالت 8 دارای ماشین های جدید و اسپرت می باشد و در این بازی شما باید در تمامی مسابقات حریفان خود را شکست دهید و امتیاز کسب کنید، در این ورژن بازی نسخه بصورت مود شده (پول بی نهایت) می باشد و شما می توانید ماشین های دلخواه تان را خریداری کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و همچنین کیفت HD طراحی و ساخته شده است، و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

بازی Need for Speed Most Wanted 1.0.50 :

در بازی جنون سرعت شما باید در تمامی مسابقات خیابانی شرکت کنید و حریفان خود را شکست دهید، در این بازی در تمامی مسابقات شما پلیس خود را دخالت داده و مانع راه شما می شود و شما باید با نابودی تمامی پلیس ها به راهتان ادامه دهید، در ورژن جدید این بازی بسیاری زمین مسابقه و ماشین های جدید اضافه شده است، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است.

بازی GT Racing 2 v1.1.0 :

در بازی مسابقات اتومبیل رانی شما رهبری یک مسابقه حرفه ای و شبیه ساز را بر عهده دارید، این بازی دارای 67 خودروی بسیار زیبا و قدرتمند با رنگ بندی متفاوت می باشد، ورژن جدید این بازی بصورت پول نامحدود می باشد و شما می توانید ماشین های مورد علاقه خود را به راحتی خریداری کنید، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

بازی Trial Xtreme 3 v6.2 :

در بازی موتور سواری حرفه ای 3 شما باید از تمامی موانع ها و پستی بلندی ها عبور کرده و امتیاز کسب کنید، همچنین پس از کسب امتیاز می توانید لباس و موتور خود را تغییر دهید، در این ورژن تعداد زیادی مراحل و موانع جدید اضافه شده است، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده، و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی موتور سواری حرفه ای 3 :

Trial.Xtreme7[Download.ir]Trial.Xtreme6[Download.ir]Trial.Xtreme3[Download.ir]

ب

ازی Rugby Nations 13 v1.0.0 :

در بازی سازمان راگبی حرفه ای شما رهبری یک تیم قدرتمند راگبی را به عهده دارید و باید ایت تیم را کنترل کنید، در این بازی تمامی چهره ها و زمین بازی بصورت طبیعی ساخته شده است، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی سازمان راگبی حرفه ای :

Rugby.Nations3[Download.ir]Rugby.Nations9[Download.ir]Rugby.Nations8[Download.ir]

بازی Fast & Furious 6 V3.4.1 :

بازی سریع و خشمگین برگرفته از یکی از بهترین فیلم های سینما ساخته و منتشر شده است، در این باری از ماشین های بسیار حرفه ای و قدرتمند استفاده شده است و تمامی مسابقات بصورت غیر قانونی و در شهر صورت می گیرد، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

 بازی Real Boxing v1.5.1 :

در بازیبوکس حرفه ای تمامی بازیکنان بصورت کاملا واقعی ساخته شده اند، در ورژن جدید این بازی گرافیک بازی بهبود پیدا کرده و تعدادی بازیکن جدید و معروف اضافه شده است، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی بوکس حرفه ای :

Real-Boxing5-www.download.irReal-Boxing9-www.download.irReal-Boxing6-www.download.ir

بازی FIFA 14 v1.3.2 :

در بازی فیفا 14 تمامی بازیکنان بصورت واقعی و طبیعی ساخته شده اند و این بازی دارای لیگ برتر، 600 تیم دارای مجوز و بیش از 1600 بازیکن می باشد و از زبان های انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می کند، در این بازی کنترل تمامی بازیکنان به عهده شما می باشد، در این ورژن بازی بصورت فول قرار گرفته شده، این بازی با کیفیت اچ دی و گرافیک بالا و محیط بازی سه بعدی طراحی شده و این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فیفا 14 :

FIFA-14-by-EA-SPORTS2-www.download.irFIFA-14-by-EA-SPORTS1-www.download.irFIFA-14-by-EA-SPORTS8-www.download.ir

بازی Football Manager Handhel 2014 v5.1.1 :

 در این بازی شما مدیریت یک بازی فوتبال حرفه ای را به عهده دارید و می توانید تاکتیک ها، تعویض و نقل و انتقال را در تیم مورد نظر خود انجام دهید، در این ورژن منوی کامل تری برای ذخیره سازی و مدیریت تیم در اختیار شما قرار گرفته است و همچنین گرافیک بازی بهبود یافته است، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مدیریت حرفه ای فوتبال :

Football.Manager8[Download.ir]Football.Manager7[Download.ir]Football.Manager9[Download.ir]

بازی SSX v0.0.8430 :

 در این بازی شما در تمامی مسابقات اسکی شرکت می کنید و باید بصورت خیلی حرفه ای حریفان خود را شکست دهید، در بازی مسابقات حرفه ای اسکی تمامی کنترل بازی به عهده شما می باشد و شما باید با حرحات تاکتیکی در مسابقات حریفان خود را شکست دهید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مسابقات حرفه ای اسکی :

SSX3[Download.ir]SSX2[Download.ir]SSX1[Download.ir]

بازی Angry Birds Go v1.0.4 :

در این بازی تمامی پرندگان خشمگین باید در مقابل هم بصورت همزمان با هم مسابقه بدهند، در بازی مسابقات پرندگان خشمگین شما خوک مورد نظر خود را انتخاب کرده و باید حریفان خود را شکست دهید، در ورژن جدید این بازی مراحل بصورت نامحدود شده و بر روی ماشین نقشه برای پیدا کردن مسیر اضافه شده است، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مسابقات پرندگان خشمگین :

Angry.Birds.Go6[Download.ir]Angry.Birds.Go5[Download.ir]Angry.Birds.Go3[Download.ir]

گلچین جدیدترین ورژن بازی های اکشن و ترسناک :

Android2[Download.ir]

بازی The Dark Knight Rises v1.1.4 :

بازی شوالیه تاریکی برگرفته از یکی از بهترین فیلم های سینمای هالیوود طراحی و ساخته شده است، در این بازی تمامی شهر پر از ظالمین و افراد سودجو می باشد و شما باید تمامی آنها ر ا از بین ببرید و شهر را به آرامش ابدی برسانید، بازی شوالیه تاریکی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی شوالیه تاریکی :

The.Dark.Knight.Rises11[Download.ir]The.Dark.Knight.Rises3[Download.ir]The.Dark.Knight.Rises12[Download.ir]

بازی First Special Forces Mission v1.1 :

در بازی ماموریت نیروهای ویژه تمامی مخالفان کشور کره برای به دست گرفتن رسانه ها و نابود کردن این کشور مردم بیگانه را گروگان گرفته اند، در این بازی شما در نقش مامور ویژه ای هستید که باید با تاکتیک های خاص تمامی این مخالفان را از بین برده و مردم بیگانه را نجات دهید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی ماموریت نیروهای ویژه :

First.Special.Forces.Mission5[Download.ir]First.Special.Forces.Mission4[Download.ir]First.Special.Forces.Mission3[Download.ir]

بازی Pacific Rim v1.8.1 :

در بازی حاشیه اقیانوس آرام شما تبدیل به یک هیولای قدرتمند می شود و باید در مقابل هیولاهای دیگر بجنگید و آنها را نابود کنید، تمامی مبارزه های شما در حاشیه های اقیانوس آرام صورت می گیرد، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی حاشیه اقیانوس آرام :

Pacific-Rim2-www.download.irPacific-Rim1-www.download.irPacific-Rim3-www.download

بازی Call of Duty: Strike Team v1.0.30.40254 :

در بازی ندای وظیفه شما رهبری یک تیم قدرتمند آمریکا را به عهده دارید و باید تمامی تروریست ها را با استفاده از اسلحه های بسیار حرفه ای از بین ببرید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی ندای وظیفه :

Call-of-Duty-Strike-Team1-www.download.irCall-of-Duty-Strike-Team7-www.download.irCall-of-Duty-Strike-Team2-www.download.ir

بازی GTA San Andreas v1.0.3 :

در بازی جی تی ای شما برای به دست آوردن خواسته های بزرگ خود ماشین های مختلفی را سرقت می کنید، در این بازی شما در نقش سی جی هستید که در اوایل سال 90 به شهر سان آندریاس فرار کرد و در این راه با خلافکاران بزرگ متحد شده و مزاحمان سر راه خود را از بین می برد، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جی تی ای سان آندریاس :

GTA11[Download.ir]GTA12[Download.ir]GTA8[Download.ir]

بازی Grand Theft Auto III v1.4 :

در بازی جی تی ای 3 شما در نقش شخص دیگری هستید که باید خواسته های بزرگ خود را با سرقت کردن اتومبیل های مختلف به دست بیاورید، در این بازی پلیس مانع کار شما شده و شما باید تمامی پلیس های سر راه خود را از بین برده و از دست آنها فرار کنید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جی تی ای 3 :

Grand.Theft.Auto.III.4[Download.ir]Grand.Theft.Auto.III.3[Download.ir]Grand.Theft.Auto.III.2[Download.ir]

بازی Assassins Creed Pirates v1.1.1 :

در بازی کشیش قاتل شما در نقش کاپیتان یک کشتی هستید و رهبری تیم دزدان دریایی را به عهده دارید، در این بازی شما باید کشتی های مختلف را دزدیده و تمامی دشمان خود را از بین ببرید و با اضافه کردن نیروهای دریایی و ارتقاء دادن کشتی های غول پیکر و قدرتمند به جنگ دریایی بروید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی کشیش قاتل و دزدان دریایی :

Assassins.Creed.Pirates3[Download.ir]Assassins.Creed.Pirates2[Download.ir]Assassins.Creed.Pirates1[Download.ir]

بازی Wild Blood v1.1.3 :

در بازی خون وحشی شما عاشق همسر پادشاه می شوید و پادشاه با شنیدن این خبر دستور قتل شما را می دهد، در این بازی تمامی دشمانا شما به شکل موجودات عجیب و غریب و شیاطین خطرناک می باشند و شما باید تمامی آنها را با استفاده از شمشیر و تیرو کمان از بین ببرید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی خون وحشی :

Wild.Blood3[Download.ir]Wild.Blood[Download.ir]Wild.Blood1[Download.ir]

بازی The Walking Dead v1.0.0 :

 بازی مردگان متحرک برگرفته از یکی از بهترین فیلم های ترسناک منتخب سینماهای هالیوود طراحی و ساخته شده است، در این بازی شما باید از یک دختر بچه یتیم در مقابل حمله زامبی ها محافظت کنید و جان این دختر بچه را حفظ کنید و زامبی ها را از بین ببرید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط کاملا سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی و ساخته شده است و مناسب تمامی سیستم های اندروید 3.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی مردگان متحرک :

Walking.Dead10[Download.ir]Walking.Dead7[Download.ir]Walking.Dead1[Download.ir]

بازی Dead Trigger 2 v0.03.0 :

در بازی ماشه مرده 2 به دلیل شیوع بیماری در شهر تمامی مردم به شکل زامبی های خطرناک شده اند، در این بازی شما باید تمامی زامبی ها را با استفاد ه از سلاح های حرفه ای از بین ببرید و جان خود را نجات دهید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی و کیفیت اچ دی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی ماشه مرده 2 :

Dead-Trigger1-www.Download.irDead-Trigger3-www.Download.irDead-Trigger6-www.Download.ir

بازی World War Z v1.3.2 :

در بازی جنگ جهانی زامبی ها به دلیل ویروس پخش شده در شهر تمامی مردم به شکل زامبی تبدیل شده اند، در این بازی تمامی شهر پر از زامبی است و فقط شما بقای زنده این شهر هستید و باید برای زنده ماندن تمامی زامبی ها را از بین ببرید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی می باشد و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جنگ جهانی زامبی ها :

World-War-Z-www.download.irWorld-War-Z-1-www.download.irWorld-War-Z-2-www.download.ir

بازی Into The Dead v1.7 :

بازی بسوی مرگ اتفاقی است که در آخرالزمان رخ می دهد، در این بازی تمامی مردگان و اجساد از قبر بیرون آمده و به سمت شما حمله ور می شوند، شما باید در این بازی تمامی مردگان را از بین ببرید و جان خود را از بین ببرید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی بسوی مرگ :

Into.The.Dead2[Download.ir]Into.The.Dead1[Download.ir]Into.The.Dead6[Download.ir]

بازی Injustice Gods Among Us v1.2.3 Us :

در بازی بی عدالتی خدایان شما در نقش های مختلف از جمله بتمن، سوپرمن، فانوس سبز، سایبورگ و غیره برای برقراری عدالت و پاک سازی شهر از وجود ظالمین و دشمنان ظاهر می شوید و باید تمامی کسانی را که باعث بی نظمی در شهر می شوند را نابود کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی و کیفیت HD طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی بی عدالتی خدایان :

Injustice4[Download.ir]Injustice2[Download.ir]Injustice6[Download.ir]

گلچینی از بازی های پرطرفدار و جذاب :

Appliction.Game[Download.ir]

بازی The Sims 3 v1.5.21 :

بازی خانواده سیمز 3 یک بازی شبیه می باشد که در این بازی کارهای روزمره شما همانند یک انسان واقعی می باشد در این بازی شما باید خانه مورد نظر خود را به سلیقه خودتان طراحی کنید، برای خود همسر پیدا کنید و دارای فرزند می شوید و داستان های دیگر، بازی خانواده سیمز 3 با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی خانواده سیمز 3 :

The.Sims.3-1[Download.ir]The.Sims.3-2[Download.ir]The.Sims.3-4[Download.ir]

بازی Subway Surfers v1.17.1 :

در این بازی شما باید از دست ماموران قطار فرار کنید و سکه هایی را که در راهتان وجود دارد را دریافت کنید، این بازی بصورت امتیازی بوده و با به دست آوردن امتیاز بالا می توانید از مارکت بازی خرید کنید، بازی فرار از ماموران قطار با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی فرار از ماموران قطار :

Subway-Surfers2-www.download.irSubway-Surfers1-www.download.irSubway-Surfers5-www.download.ir

بازی Zombie Tsunami v1.6.40 :

در بازی زامبی های سونامی شما همانطور که در حال دویدن هستید سرعت شما بیشتر می شود و شما باید در این راه تمامی انسان ها را خورده و مغزهای خود را افزایش یافته می شود، در این بازی موانع هایی در سر راه شما هستند و شما باید با پرش از آنها عبور کنید، همچنین جعبه های سفید را دریافت کرده و شخصیت خود را به مدت کوتاهی تغییر دهید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی زامبی های سونامی :

Zombie1[Download.ir]Zombie[Download.ir]Zombie2[Download.ir]

بازی krrish3 : The game v1.4.0 :

بازی جنگجوی قهرمان برگرفته از یکی از بهترین فیلم های سینمای هندوستان و با هنرمندی ستاره سینمای هندوستان طراحی شده است، در این بازی شما به همراه دوست و نامزد خود با انجام دادن حرکات پارکور و با استفاده از سلاح های حرفه ای دشمنان خود را از بین می برید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جنگجوی قهرمان :

krrish4-www.Download.irkrrish5-www.Download.irkrrish6-www.Download.ir

بازی Ice Age Village v2.2.0 :

در بازی عصر یخبندان سنجابی بنام اسکرات برای به دست آوردن بلوط شکافی بزرگ در یخ ایجاد می کند و تمامی دهکده یخی به زیر آب می رود، در این بازی شما باید به کمک اسکرات و دوستش فیل این دهکده یخی را بازسازی کنید، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی عصر یخبندان :

Ice.Age.Village5[Download.ir]Ice.Age.Village1[Download.ir]Ice.Age.Village2[Download.ir]

بازی Deer Hunter 2014 v1.2.3 :

در بازی شکارچی حیوانات شما در یک سفر حماسی در شمال غرب اقیانوس آرام به دنبال شکار حیوانات عجیب و غریب هستید، همچنین در این بازی شما با بیش از 100 نوع جانور مختلف روبرو می شوید و باید آنها را شکار کنید، این بازی دارای اسلحه های حرفه ای و قدرتمند می باشد، بازی شکارچی حیوانات دارای گرافیک بالا و محیط سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی شکارچی حیوانات :

Deer-hunter-2014-2-www.download.irDeer-hunter-2014-3-www.download.irDeer-hunter-2014-4-www.download.ir

بازی Angry Birds Star Wars II v1.5.0 :

در ورژن جدید بازی جنگ ستارگان پرندگان خشمگین 2 تمامی خوک ها تغییر کرده اند و تعداد زیادی مراحل اضافه شده است، در این بازی شما باید با پرتاپ کردن پرندگان به خوک ها آنها را آزاد کنید، تمامی پرتاب ها با تنظیم کردن دقیق خودتان صورت می گیرد، بازی جنگ ستارگان پرندگان خشمگین با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی جنگ ستارگان پرندگان خشمگین 2 :

Angry-Birds-Star-Wars-II9[Download.ir]Angry-Birds-Star-Wars-II7[Download.ir]Angry-Birds-Star-Wars-II1[Download.ir]

بازی Plants vs. zombies 2 v1.4.244592 :

در این بازی تمامی گیاهان باید مانع عبور زامبی ها به خانه شوند و آنها را نابود کنند، در بازی گیاهان در مقابل زامبی ها شما می توانید گیاهان را به سلیقه خودتان جابجا کرده طوری که مانع عبور زامبی ها به خانه شوند، این بازی با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندرود 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی گیاهان در مقابل زامبی ها :

Zombie[Download.ir]Plants-vs.-zombies1-www.download.irPlants-vs.-zombies2-www.download.ir

بازی Cut The Rope HD v2.3.4 :

در این بازی شما باید با بریدن طناب ها آب نبات را به موجود عجیب و غریب برسانید، در این راه دشمنانی هستند که مانع کار شما می شوند و شما باید با سرعت بسیار بالا و تنظیم کردن دقیق آبنبات با دهان آن موجود عجیب و غریب آب نبات را به آن برسانید، بازی بریدن طناب ها با کیفیت اچ دی و گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط بازی بریدن طناب ها :

Cut.The.Rope.HD2[Download.ir]Cut.The.Rope.HD4[Download.ir]Cut.The.Rope.HD3[Download.ir]

گلچین جدیدترین ورژن نرم افزارهای کاربردی و اجتماعی :

App[Download.ir]

نرم افزار Twitter v5.0.9 :

بوسیله نرم افزار توییتر می توانید تمامی دوستان خود را که از این نرم افزار استفاده می کنند را جستجو کرده و با آنها ارتباط داشته باشید، امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار اجتماعی استفاده می کنند، شما می توانید در این نرم افزار توییت گذاشته، توییت های دوستان خود را لیک کنید و با آنها به گفتگو بپردازید، نرم افزار توییتر قابل استفاده در تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار توییتر :

Twitter2[Download.ir]twitter1[Download.ir]Twitter3[Download.ir]

نرم افزار Yahoo Mail v3.0.17 :

بوسیله نرم افزار مدیریت ایمیل یاهو می توانید به راحتی تمامی ایمیل های خود را به طور خودکار و فقط با اتصال به اینترنت مشاهده نمایید، این نرم افزار قدرت ارسال عکس با سرعت بالا را دارد و شما می توانید به وسیله این نرم افزار به تمامی ایمیل هایتان مدیریت داشته باشید، نرم افزار مدیریت ایمیل مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیریت ایمیل یاهو :

Yahoo!-Mail2-www.download.irYahoo!-Mail4-www.download.irYahoo!-Mail1-www.download.ir

نرم افزار ZombieBooth 2 v1.0.7 :

بوسیله این نرم افزار می توانید چهره خود و یا دوستانتان را به زامبی های ترسناک تبدیل کنید، این نرم افزار دارای چهره های مختلف به همراه صداهای زامبی بصورت متحرک می باشد، تمامی چهره های تبدیل به زامبی دارای تکان خردن، اخم کردن، پلک زدن و غیره می باشند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تغییر دادن چهره بصورت زامبی :

Zombie[Download.ir]

نرم افزار UC Browse v9.5.0 :

بوسیله نرم افزار یوسی بروزر می توانید مصرف اینترنت خود را کاهش داده و سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش دهید، این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازکردن صفحات وب می باشد که بوسیله آن می توانید صفحات اجتماعی فیلتر شده را باز کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار یوسی بروزر :

UC2[Download.ir]UC1[Download.ir]UC3[Download.ir]

نرم افزار 7Zipper v1.13 :

 بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی فایل های زیپ شده را آنزیپ و یا بلعکس تمامی فایل های آنزیپ را زیپ کنید، همچنین می توانید بوسیله این نرم افزار فایل های حافظه گوشی تان را کپی و یا انتقال دهید این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای فشرده سازی فایل ها بشمار می رود و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار بازکردن فایل های فشرده :

7Zipper1-www.download.ir7Zipper2-www.download.ir7zipe[Download.ir]

نرم افزار S4 Water Pool PRO v1.30 :

اگر از صفحه نمایش گوشی خود خسته شده اید به وسیله این نرم افزار می توانید یک جلوه خاص به گوشی اندروید خود بدهید، این نرم افزار با قابلیت تبدیل شدن به حوض آب و حرکت کردن کاملا طبیعی ماهی ها و ریزش برگ درختان یکی از بهترین و جدیدترین نرم افزار لایو والپیپر به شمار می رود، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار لایو والپیپر حوض آب :

S4.Water.Pool.PRO3[Download.ir]S4.Water.Pool.PRO1[Download.ir]S4.Water.Pool.PRO2[Download.ir]

نرم افزار Kakao Talk: Free Calls & Text v4.2.3 :

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای تماس های صوتی و تصویری رایگان برای اندروید می باشد، شما می توانید به وسیله این نرم افزار با تمامی دوستان و آشنایان خود تماس صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و برای دوستان خود عکس، فیلم و غیره ارسال کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار کاکائو :

Kakao2[Download.ir]Kakao1[Download.ir]Kakao3[Download.ir]

نرم افزار Gmail v4.7.2 :

بوسیله نرم افزار مدیریت جیمیل می توانید به تمامی دوستان با سرعت بسیار بالا ایمیل فرستاده و یا دریافت کنید، این نرم افزار دارای صندوق دریافتی با حجم 2 گیگابایت فضای خالی برای بالا بردن سرعت ارسال و دریافت ایمیل می باشد، بوسیله این نرم افزار شما می توانید به راحتی بر ایمیل های خود مدیریت کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیریت جیمیل :

Google-Gmail1-www.download.irGmail[Download.ir]

نرم افزار Mobo Live v5.0.1 :

وسیله نرم افزار لانچر موبو لایو می توانید یک اندروید پیش فرض بسازید، نرم افزار موبو لایو دارای تصاویر پس زمینه جدید و تم های بسیار زیبا می باشد، این نرم افزار آیکون ها و میانبرهای گوشی شما تغییر داده و یک اثر گذاری فانتزی به گوشی شما می دهد، این نرم افزار دارای 91 لانچر بسیار زیبا بوده و همچنین دارای ویدجت های بسیار مفید از جمله تقویت کننده رم گوشی و فعال سازی آب و هوای گوشی شما می باشد، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار لانچر موبو لایو :

Mobo.Live3[Download.ir]Mobo.Live1[Download.ir]Mobo.Live2[Download.ir]

نرم افزار µTorrent Pro – Torrent.App v1.22 :

بوسیله نرم افزار تورنت می توانید تمامی فایل های دلخواه تان از جمله فیلم، عکس، موزیک و غیره را با سرعت بسیار بالا دانلود نمایید، این نرم افزار بدون پایین آوردن سرعت قدرت دانلود چند فایل سنگین با هم را دارد، نرم افزار تورنت قابل استفاده در تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیریت دانلود تورنت :

uTorrent3[Download.ir]uTorrent5[Download.ir]uTorrent4[Download.ir]

نرم افزار ooVoo Video Call Text v2.0.7 :

بوسیله این نرم افزار می توانید با تمامی دوستان خود ارتباط صوتی و تصویری رایگان داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند که بطور همزمان با 6 نفر در سراسر جهان به گفتگو بپردازید، همچنین می توانید با دوستان خود پیام تصویری با کیفیت اچ دی ارسال نمایید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان :

ooVoo.Video.Call.Text2[Download.ir]ooVoo.Video.Call.Text5[Download.ir]ooVoo.Video.Call.Text6[Download.ir]

نرم افزار Puffin Web Browser v3.0.10439 :

یکی از بهترین نرم افزارهای بازکردن صفحات وب نرم افزار مرورگر مرغان دریایی می باشد، این نرم افزار قدرت باز کردن چندین صفحه همزمان با هم بدوم پایین آوردن سرعت را دارد، امروزه میلیون ها نفر در سراسر جهان از این مرورگر بر روی گوشی موبایلشان استفاده می کنند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مرورگر وب مرغان دریایی :

Puffin-Web-Browser1-www.download.irPuffin-Web-Browser2-www.download.irPuffin.Web.Browser[Download.ir]

نرم افزار Windows 8/Windows 8 + Launcher v2.2 :

بوسیله این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک کامپیوتر تبدیل کنید، این نرم افزار تمامی آیکون های گوشی شما را همانند ویندوز 8 می کند و پس از نصب این نرم افزار گوشی شما یک کامپیوتر حرفه ای می شود، نرم افزار ویندوز مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار ویندوز 8 :

Windows1-www.download.irWindows2-www.download.irWindows8[Download.ir]

نرم افزار Battery Booster v6.9 :

بوسیله این نرم افزار می توانید باتری گوشی خود را تقویت کنید، این نرم افزا به شما اجازه می دهد تا یک مدیریت کامل بر روی باتری گوشی های اندروید خود داشته باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا میزان مصرف باتری و حرارت گوشی و مدت زمان استفاده از باتری را کنترل کنید، نرم افزار تقویت کننده باتری مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تقویت کننده باتری :

Battery.Booster3[Download.ir]Battery.Booster2[Download.ir]Battery.Booster1[Download.ir]

نرم افزار 1Mobile Market HD v3.9.9 :

بوسیله این نرم افزار می توانید جدیدترین بازی و نرم افزارهای مورد نظر خود را جستجو کرده و دانلود نمایید، این نرم افزار یکی از مارکت های بسیار قدرتمند می باشد که یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مارکت در اندروید به حساب می آید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار بزرگترین مارکت اندروید :

Market1[Download.ir]Market2[Download.ir]Market3[Download.ir]

 

نرم افزار Piano Companion v3.15.105 :

بوسیله این نرم افزار می توانید گوشی موبایل خود را به یک پیانو واقعی تبدیل کنید، شما می توانید به وسیله این نرم افزار همانند یک پیانو زن واقعی با دو دست پیانو بزنید، تمامی صداهای پیانو در این نرم افزار بصورت طبیعی می باشد و شما می توانید به وسیله این نرم افزار در همه جا پیانو را با خودتان حمل کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

 

تصاویری از محیط نرم افزار پیانو واقعی :

Piano-Companion1-wwww.download.irPiano-Companion2-wwww.download.irPiano-Companion4-wwww.download.ir

نرم افزار PhotoFunia v3.8.1 :

بوسیله نرم افزار فوتو فانیا می توانید تصاویر خود را به شکل خارق العاده ای تبدیل کنید، شما می توانید از طریق این نرم افزار عکس های خود را با هر اندازه فوتی که می خواهید بدون تنظیم کردن عکس در قالب های عکس، جلد مجله، بیلبورد تبلیقاتی و غیره قرار دهید، این نرم افزار با اتصال به اینترنت قابل اجراء است و شما می توانید صدها قاب مختلف را به وسیله این نرم افزار انتخاب کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فوتو فانیا :

PhotoFunia5[Download.ir]PhotoFunia2[Download.ir]PhotoFunia6[Download.ir]

نرم افزار SwiFTP v1.25.1 :

بوسیله این نرم افزار می توانید از طریق کامپیوتر یک مدیریت کامل بر روی گوشی های اندروید خود داشته باشید، شما می توانید با اتصال به مودم وایرلس دار به راحتی تمامی فایل های خود را از کامپیوتر به گوشی و بلعکس انقال دهید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار انتقال فایل ها :

FTP1[Download.ir]FTP2[Download.ir]FTP3[Download.ir]

نرم افزار Cross DJ v1.1.1 :

بوسیله این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک میکسر قدرتمند تبدیل کرده و تمامی فایل های موزیک خود را ویرایش کنید، شما می توانید به وسیله این نرم افزار تمامی موزیک های خود را با هم مخلوط کرده و جلوه خاصی به موزیک خود بدهید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار ویرایشگر قدرتمند موزیک :

Cross.DJ6[Download.ir].apkCross.DJ2[Download.ir].apkCross.DJ1[Download.ir].apk

نرم افزار Bazaar v4.6.5 :

یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار گوشی های اندروید نرم افزار بازار می باشد، بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی بازی ها و نرم افزارهای خود را جستجو کرده و با سرعت بسیار بالایی دانلود نمایید، این نرم افزار به طور خودکار جدیدترین ورژن بازی ها و نرم افزارها را برای شما نمایان می کند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 1.6 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار بازار :

Bazaar1[Download.ir]Bazaar3Download.ir]Bazaar1[Download.ir]

نرم افزار 3D Parallax Background v1.17 :

بوسیله این نرم افزار می توانید محیط گوشی خود را به شکل گوشی های آیفون و با نسخه iOS 7 تبدیل کنید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا تنوع خاصی به گوشی شما دهد شما را و از یکنواختی و تکراری بودن گوشی نجات می دهد، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تصاویر سه بعدی آی او اس 7 :

3D.Parallax.Background2[Download.ir]3D.Parallax.Background1[Download.ir]3D.Parallax.Background3[Download.ir]

نرم افزار Next Launcher Luxury 3D Theme v3.0.1 :

بوسیله این نرم افزار می توانید تم های گوشی خود را تغییر دهید، این نرم افزار دارای تعداد زیادی تم های مختلف با کیفیت اچ دی و محیط سه بعدی می باشد، همچنین در این نرم افزار 10 تصویر زمینه با وضوح بالا و با اندازه ( 1920X1080 ) استفاده شده است، نرم افزار تم های سه بعدی مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار تم های سه بعدی :

Next-Launcher-Luxury-3D-Theme1-www.download.irNext-Launcher-Luxury-3D-Theme2-www.download.irNext-Launcher-Luxury-3D-Theme6-www.download.ir

نرم افزار Smart Launcher Pro 1.11.21 :

به وسیله این نرم افزار می توانید منو و تصویر زمینه گوشی خود را با توجه به سلیقه خودتان تغییر دهید، این نرم افزار قدرت تغییر دادن اندازه آیکون های منوی گوشی را دارد و به شما اجازه می دهد تا اندازه آیکون ها را تغییر دهید، نرم افزار لانچر مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.1 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار لانچر :

Smart.Launcher.Pro2[Download.ir]Smart.Launcher.Pro1[Download.ir]Smart.Launcher.Pro3[Download.ir]

نرم افزار Camera360 Ultimate v4.7.8 :

این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین نرم افزار عکاسی برای گوشی های اندروید به شمار می رود که امروزه بیش از 150 میلیون کاربر از این نرم افزار استفاده می کنند، بوسیله این نرم افزار می توانید یک دوربین عکاسی حرفه ای داشته باشید و تمامی تصاویر خود را باکیفیت و وضوح بالا مشاهده کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار دوربین حرفه ای :

Camera360-Ultimate1-www.download.irCamera360-Ultimate2-www.download.irCamera360[Download.ir]

نرم افزار Adobe Photoshop Touch v1.1.3 :

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای شبیه ساز فتوشاپ می باشد، بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی تصاویر خود را به دلخواه تغییر داده و به تمامی تصاویر خود یک جلوه خاصی بدهید، همچنین می توانید به راحتی در گوشی تان کارهای طراحی و گرافیکی انجام دهید، نرم افزار فتوشاپ مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فتوشاپ :

Photoshop[Download.ir]Adobe®-Photoshop®-Touch-2-www.download.irAdobe®-Photoshop®-Touch-1-www.download.ir

نرم افزار Facebook v40.0.26.3 :

بوسیله نرم افزار فیس بوک می توانید تمامی دوستانی را که عضو شبکه اجتماعی فیس بوک هستند جستجو کرد و با آنها در ارتباط باشید، این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی عکس و فیلم های خود را بینم دوستانتان به اشتراک قرار دهید، نرم افزار فیس بوک مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار فیس بوک :

Facebook7-www.download.irFacebook5-www.download.irFacebook2-www.download.ir

نرم افزار WhatsApp Messenger v2.11.152 :

این نرم افزار یکی از رقبای سر سخت یاهو مسنجر و گوگل تالک می باشد، و یک مسنجر بسیار حرفه ای و قدرتمند برای گوشی های موبایل به حساب می آید، بوسیله این نرم افزار می توانید با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان و فقط با اتصال به اینترنت چت و گفتگو کنید، نرم افزار واتس اپ مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مسنجر واتس اپ :

WattsApp2[Download.ir]WattsApp1[Download.ir]WattsApp3[Download.ir]

نرم افزار JetAudio Music Player Plus v3.8.0 :

یکی از قدرتمندترین و حرفه ای ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری اندروید نرم افزار جت آودیو می باشد، این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و همچنین شما می توانید قابلیت پخش صدا را با تنظیم کردن اکولایزر این نرم افزار تغییر دهید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار جت آودیو:

jetAudio.Music.Player.Plus1[Download.ir]jetAudio.Music.Player.Plus2[Download.ir]jetAudio.Music.Player.Plus4[Download.ir]

نرم افزار Adobe Reader v11.1.3 :

بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی تمامی فایل های پی دی اف را مشاهده کنید، این نرم افزار به شما کمک می کند که یک مدیریت کامل بر روی فایل های PDF خود داشته باشیدف همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار تمامی مدارک و اسناد خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید، نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف از تمامی زبان ها پشتیبانی می کند، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف :

Adobe.Reader3[Download.ir]Adobe.Reader2[Download.ir]Adobe.Reader1[Download.ir]

نرم افزار WeChat v5.1 :

این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمامی دوستان و آشنایان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را جستجو کرده و با تمامی آنها ارتباط داشته باشید، بوسیله نرم افزار ویچت می توانید با تمامی دوستان خود ارتباط صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و می توانید با 8 نفر از دوستان خود بطور همزمان در اتاق گفتگو صحبت کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار ویچت :

WeChat1-www.Download.irWeChat4-www.Download.irWeChat6-www.Download.ir

نرم افزار YouTube v5.3.28 :

نرم افزار یوتیوب به شما کمک می کند تا تمامی فیلم ها و کلیپ های مورد علاقه تان را جستجو کرده و مشاهده بفرمایید، همچنین می توانید به وسیله این نرم افزار تمامی فیلم های خود را دریافت کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی بین دوستان خود به اشتراک قرار دهید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3.3 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار یوتیوب :

You.Tube1[Download.ir]You.Tube3[Download.ir]You.Tube2[Download.ir]

نرم افزار Instagram 5.0.1 :

بوسیله نرم افزار اینستاگرام می توانید فیلم و عکس های مورد نظر خود را ضبط کرده و در تمامی شبکه های اجتماعی بین دوستان خود به اشتراک بگذارید، همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند تا تصاویر خود را به آثار هنری تبدیل کنید، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.2 به بالا می باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار اینستاگرام :

Instegram2[Download.ir]Instegram1[Download.ir]Instegram3[Download.ir]

سایت مرتبط : Android

سایت مرجع : Download.ir

دانلود گلچین بهترین بازی ها و نرم افزارهای برتر اندروید ژانویه 2014 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

 

  • 42 replies
    1. PSG says:

      من گوشی samsung corby 2 دارم ام بازی دیتا دار اجرا نمی کنید حالا اگه میشه یه روت به من معرفی کنید که گوشی من هم روت کند ممنون میشم

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        دوست عزیز می تونید از Kingoroot و یا vroot که در سایت موجوده استفاده کنید

        پاسخ دادن
    2. سجاد says:

      سلام.لطف کنین همه بازی هارو تو یک لینک به صورت یک جا برای دانلود بزارین .تشکر

      پاسخ دادن
    3. محمود says:

      سلام.ممنون از سایت باحالتون .برای سفارش پکیج باید چیکار کنم.میسه مشخصات رو برام بگین.
      ممنون

      پاسخ دادن
    4. Hamed_fa says:

      سلام من گوشی هوآوی g330 .
      اصلا کلا بازی های دیتا دارو اجرا نمی کنه !! مشکل از کجاست ؟
      ممنون میشم منو راهنمایی کامل کنید.

      پاسخ دادن
      • am67 says:

        سلام دوست عزیز متاسفانه گوشی شما سخت افزار ضعیفی دارد و بازی های جدید و دیتا دار را اجرا نمیکند . در ضمن برای اجرای بازی های دیتا دار باید گوشی خود را روت کنید تا بتوانید این بازی ها رو اجرا کنید

        پاسخ دادن
    5. سهیل says:

      سلام و خسته نباشین. من assasin creed و call of duty رو تو اون مسیر ریختم ولی موقع کلیک روی فایل apk پیغام زیر رو میده
      there is a problem parsing the package
      و آیکن فایل بصورت فایل زیپ هست ولی پسوند apk داره. لطفاً راهنمایی کنین. ممنون

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام
        دوست عزیز این پیام برای اینه که شما بازی رو درست نصب نکردید، شما باید اول فایل apk رو نصب کنید سپس فایل دیتا رو از حالت فشرده خارج کنید و پوشه دیتا رو باز کنید و فولدری را که با نام Com شروع شده را در این Sdcard/Android/Obb کپی کرده و به بازی بروید و آن را اجراء کنید.

        پاسخ دادن
        • سهیل says:

          سلام دوباره.
          خیلی ممنون که زود جواب دادین. من همونطور که گفتین فایل دیتا رو پاک کردم و این دفعه فایل apk رو با htc sync خواستم بریزم ولی ارور داد گفت نصب نشد چک کنید ببینید جای کافی گوشی داره یانه ولی 4 گیگ خالی دارم. فایل apk رو هم وقتی خواستم از خود گوشی اجرا کنم همون ارور قبل رو دادراه دیگه ای نیست؟
          با تشکر

          پاسخ دادن
          • Hossein Abolhassani says:

            با سلام
            دوست عزیز راهنمای نصب تصویری بازی در قسمت راهنمای نصب بازی قرار گرفت

            پاسخ دادن
            • سهیل says:

              سلام. ببخشید من عین آموزش تصویری انجام دادم مرحله 11 که رو فایل کلیک میکنیم و میپرسه میخوای نصب کنی یا نه نمیاد و اون ارور که گفتم رو میده انگار باهاش مثل فایل نصب برخورد نمیکنه و اونو زیپ میبینه من تا حالا خیلی بازی نصب کردم هیچکدوم این ارور رو نداده
              با تشکر

            • Hossein Abolhassani says:

              سلام
              دوست عزیز اگر با انجام این مراحل موفق نشدید، برای اجراء این بازی باید حتما گوشیتونو روت کنید

    6. کاربر جدید says:

      بسیار ممنون از سایت خوب و کاربردیتان . لطفا همواره فایلها را به روز کنید اگه امکان داره. متشکر

      پاسخ دادن
    7. نیوشا says:

      دیتای بازی firstهمون جنگی باید کجا قرار بگیر . ایا اون کیفیت عالی رو داره

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        دیتای این بازی باید در پوشه Obb قرار بگیره
        بله تمامی تصاویر بازی ها از روی محیط آن برداشته شده و با همان کیفیت می باشد.

        پاسخ دادن
      • am67 says:

        این پ ک در 9 دی وی دی و حجمی معادل 35 گیگابایت عرضه میشود که در هیچ فروشگاهی نمی توانید با این قیمت پیدا کنید

        پاسخ دادن
    8. BEST IN THE WORLD says:

      آقا من میخوام بازی World war z رو دانلود کنم.تبلت من Asus fonepad 7 و پردازنده من Intel. شما دیتا مخصوص برای این مدل رو نذاشتید!!! کدوم دیتا رو برای این بازی دانلود کنم؟لطفا هر چه سریع تر راهنماییم کنید.ممنون از تمامی زحمات شما.

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام، متاسفانه هیچ کدام از این دیتاها مناسب پردازنده شما نیستند

        پاسخ دادن
        • BEST IN THE WORLD says:

          آقا ممنون.ولی من Mali و Power Vr رو دان کردم جواب داد!!!،فکر کنم من اشتباه کردم پردازندم Intel نیست بلکه Power Vr هستش!!1در ضمن بازی The Walking Dead که گذاشتین پولیه!!!اگه میشه نسخهی Free شو بذارید.ممنون از تمامی زحمات شما.

          پاسخ دادن
    9. crystal says:

      سلام
      چون خیلی از برنامه های اندروید حجمشون کمه اگه فشرده میکردید بهتر میشد ممنون بابت قراردادن برنامه و بازی حرف ندارید

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام
        به دلیل کپی کردن اکثر سایت های موبایل از روی این سایت، ما نرم افزارها و بازی ها را بصورت فشرده قرار ندادیم، ولی شما می توانید از طریق خرید اینترنتی تمامی این پکیج را دریافت کنید.

        پاسخ دادن
    10. BEST IN THE WORLD says:

      با سلام وخسته نباشید.آقا این بازی The Walking Dead دیتا نداره؟!!یعنی همین فایل نصب رو دان کنیم؟!در ضمن چرا این پکیج رو با قیمت مناسب برای فروش نمیزارید؟بازم ممنون از سایت عالی تون.

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام . بله هنوز دیتایی برای این بازی ارائه نشده . ضمنا پکیج به فروشگاه اضافه شد

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *